Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку
Вихователь Бойченко І.М.
Тема: Пори року
Мета: зв’язне мовлення:формувати вміння складати описові розповіді за схемою;
Звукова культура: розвивати вміння правильно інтонувати різні типи речень, виділяти голосом звертання під час розігрування оповідання Ш. Амонашвілі «Моє», закріпити навички чіткої вимови звуків [р], [л] в іграх чистомовках, вправляти у порівнянні тварин
Словник: спонукати дітей висловлюватись поетичними висловами, вчити використовувати узагальнюючі слова.
Хід заняття
На допомогу казковим гномам.
(заняття в середній групі з розвитку мови та ознайомлення з природою) вихователь : Гаврилюк О. А. ДНЗ №4
Мета: виявити знання дітей про птахів, сезонні зміни в природі, знання прислів’їв, якостей води. Збагатити словник дітей словами, які характеризують кольори. Закріпити вміння складати речення із словами “тому, що”, “бо” (гра “Піраміда любові”), складати розповідь, емоційно відкликатись на поданий вихователем матеріал. Вправляти у розфарбовуванні пташок виліплених з соленого тіста. Розвивати творчість, уяву, логічне мислення. Створити добрий настрій на занятті, викликати бажання прийти на допомогу, разом іти до спільної мети. Виховувати еколого-доцільну поведінку в природі, любов і бережне ставлення до всього живого. Словник: спокійний, сніжний, святковий, урочистий, теплий, веселий, сумний, сонячний, щасливий, прозора, осідлі, яскравий.
Матеріал: ковпачки гномів, дерево з пташками, краплинка, квіти, крісло оповідача, фарби, палітра, куля, касети, склянки для дослідів.
Хід заняття:
Мета: формувати уявлення дітей про воду, як матеріальне середовище, про те, що вода є скрізь навколо нас. Продовжувати знайомити дітей з різними властивостями води. Поглиблювати знання про значення води для життя всього живого на землі; задовольнити природну допитливість, інтерес до наволишнього, вчити обґрунтовувати свої судження. Сприяти розвитку мовлення. Виховувати бережливе ставлення до природи і бажання берегти багатства рідної природи.