Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Безбарʼєрність може бути як фізичною так і психологічною (суспільна та громадянська); освітня безбарʼєрність.

Кожна безбарʼєрність має свій колір:

фізична – зелений;

інформаційна – фіолетовий;

цифрова – блакитний;

соціально – громадянська – бузковий;

освітня – оранжевий;

економічна – жовтий.

Безбарʼєрність: почувати себе захищено та жити повноцінним життям, поважати можливості іншої людини, бачити людей серцем.

Детальніше...

Мета: ознайомити малят з жіночою хусткою, її красою, як символом багатовікових традицій українського народу; вчити малят добирати візерунок (латочку) до кожної хустки; розвивати естетичний смак, увагу, кольоросприйняття, дрібну моторику рук; виховувати цікавість до народного вбрання, повагу до звичаїв та традицій українського народу.

                                                                 Хід гри:

Педагог розповідає дітям про хустку, яка має власну історію та є символом української жіночності. Хустка вважалася реліквією, яку передавали з покоління в покоління. Люди вірили, що хустка має магічні властивості та слугує оберегом. Її використовували, коли народжувалася дитина. Матір перевʼязувала хусткою сина та вірила, що вона берегтиме його від зла та біди. У давнину дівчата дарували нареченому вишиту хустку, як символ вірного кохання. Хустина була найдорожчим подарунком, що символізує домівку та матір.

Педагог пропонує дітям знайти до кожної хустини відповідну латочку, визначити її кольори.

Діти завжди потребують уваги і турботи дорослих. А особливо – в екстремальних ситуаціях. Багато дітей переживають стрес. Коли дитина тривожиться, вона може стати гіперактивною, примхливою, плаксивою. Вона може погано спати, боятися. Батьки повинні розуміти, що при цьому їх дитина не є слабкою чи хворою. Це нормальні реакції на ненормальну ситуацію.

Детальніше...