Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Мета: ознайомити малят з жіночою хусткою, її красою, як символом багатовікових традицій українського народу; вчити малят добирати візерунок (латочку) до кожної хустки; розвивати естетичний смак, увагу, кольоросприйняття, дрібну моторику рук; виховувати цікавість до народного вбрання, повагу до звичаїв та традицій українського народу.

                                                                 Хід гри:

Педагог розповідає дітям про хустку, яка має власну історію та є символом української жіночності. Хустка вважалася реліквією, яку передавали з покоління в покоління. Люди вірили, що хустка має магічні властивості та слугує оберегом. Її використовували, коли народжувалася дитина. Матір перевʼязувала хусткою сина та вірила, що вона берегтиме його від зла та біди. У давнину дівчата дарували нареченому вишиту хустку, як символ вірного кохання. Хустина була найдорожчим подарунком, що символізує домівку та матір.

Педагог пропонує дітям знайти до кожної хустини відповідну латочку, визначити її кольори.

Діти завжди потребують уваги і турботи дорослих. А особливо – в екстремальних ситуаціях. Багато дітей переживають стрес. Коли дитина тривожиться, вона може стати гіперактивною, примхливою, плаксивою. Вона може погано спати, боятися. Батьки повинні розуміти, що при цьому їх дитина не є слабкою чи хворою. Це нормальні реакції на ненормальну ситуацію.

Детальніше...

osin

Тема: «Пригоди осінніх листочків».

Мета: Повторити, закріпити назву пори року "осiнь" та знання дітей про сезонні зміни у природі, осінні зміни у стані дерев. Вчити назви дерев (береза, клен, каштан, горобина) та розпізнавати за формою їх листочки.

Детальніше...

Форми роботи з книгою в дошкільному закладі.

                                                               Є талант письменника, а є талант читача.

                                                             Як будь-який талант, його треба відкрити,

                                                                                             виростити і виховати.

                                                                                                         С. Я. Маршак

Е. Л. Кононко цілком справедливо називає книгу хоча і не головним, але важливим учителем, провідником по життю. Вона пише: «Стара і сучасна, вітчизняна та зарубіжна, різна за жанрами, ілюстрована, дитяча та доросла - вона важлива складова дитячої субкультури, її уособлення і натхнення».

Сьогодні дорослих все більше цікавлять комп'ютерні технології, а читання для дітей і самими дітьми замінюється переглядом телепередач. За результатами опитування, лише 17% батьків дошкільнят беруть участь у формуванні читацької культури своїх дітей, 60% не читають дітям зовсім. Такі дані дають підстави зробити невтішний висновок, що читання перестає бути національним пріоритетом. Саме тому в суспільстві гостро постає проблема літературної освіти дітей, формування у них умінь повноцінної читацької діяльності.

Детальніше...