Підбірка ігор природничо-екологічного змісту з теми«Городина та садовина»
Віковагрупа |
Вид гри |
Назва гри |
Мета гри |
Молодша група |
|||
Дидактична
Будівельно - конструктивна |
Відгадай на смак
Яблучка |
Вчити дітей пізнавати городину та садовину за допомогою одного з органів чуттів. Вчити дітей оперувати реальними природними об’єктами (пісок, глина) |
|
Середня група |
|||
Настільна гра «Лото»
Народна гра |
Де живуть вітаміни
Вишні - черешні |
Вчити дітей відбирати тільки ті картинки, на яких зображена корисна для здоров’я їжа. Проводиться з дітьми до «Зелених свят». |
|
Старша група |
|||
Словесна гра
Дидактична логічна гра
Брейн – ринг
Екологічний тренінг Гра – розвага (підсумок) |
Буває – не буває
Ланцюжок
Що,Де,Коли?
Екологічні знаки На гостини доМорквини |
Узагальнювати знання про характерні ознаки пір року, доводити свою думку. Вчити дітей встановлювати найпростіші зв'язки й залежності в екосистемі. Закріплення знань про певні об'єкти природи та їх класифікацію;виділяти зв'язки в природі, доводити свою думку таузагальнювати. Закріпити правила поведінки в природі. Розвивати емоційно ціннісне ставлення та стимулювати дітей до активної взаємодії. |
22 березня – Всесвітній день води.
22 березня відзначається Всесвітній день води. Цей день є унікальною можливістю нагадати дошкільнятам про надзвичайну важливість водних ресурсів для людей і оточуючого середовища. Малятам завжди подобається досліджувати, спостерігати та малювати водою. А найбільше дітки полюбляють ігри з водою. Під час ігор, за допомогою дорослого, малята пізнають властивості води, ловлять рибку, слухають «пісеньку» води, ведуть спостереження, що плаває, а що тоне у воді. Вода надає організму релаксаційний ефект, найпростіші дії з водою викликають у дітей неповторні тактильні відчуття, радість і надзвичайне задоволення.
Тема «Подорож в минуле»
Підсумковий (оцінно – узагальнюючий ) етап проекту: Миколая зустрічаємо
Мета:узагальнення знань дітей по темі проекту(вивченого матеріалу на протязі проекту)
Тема «Подорож в минуле»
Підсумковий (оцінно – узагальнюючий ) етап проекту: Миколая зустрічаємо
Мета:узагальнення знань дітей по темі проекту(вивченого матеріалу на протязі проекту)