Тема «Подорож в минуле»
Підсумковий (оцінно – узагальнюючий ) етап проекту: Миколая зустрічаємо
Мета:узагальнення знань дітей по темі проекту(вивченого матеріалу на протязі проекту)
Обладнання: дерево цілей – мішок Святого Миколая; ІКТ,янголятко; Д/Г:«Чарівний мішечок Святого Миколая» (дзеркальце, млинок, чарівна паличка, зірочка вечорова, пакет для подарунків, іграшкові цукерочки, та подарунки, святкові дзвоники); листи – замовлення для гри: «Чи справдились ваші очікування?»; мікрофон для розповідання віршів; іграшковий годинник для подорожі в минулий час,іграшкові звірята для театралізованої діяльності (лисичка, зайчик та вовк, іграшкова тарілочка, різочка, ялинкова гілочка); дзвіночок.
Хід заняття:
І. Підготовча частина: Вправа «Дзвіночок» (увага)
ІІ. Вступна частина.
Сюрпризний момент:стук в двері. Заходить лисичка. Добрий день, діти, ви мене впізнали, хто я? А на яке свято я до вас приходила? (свято Миколая)
Мотивація: пропоную разом зі мною здійснити подорож в минуле та пригадаємо, як ви готувались Св. Миколая зустрічати.
ІІІ. Основна частина.
І зупинка біля Янголятка (діти пригадують, як до групи прилетіло янголятко та повідомило про наближення свята).
ІІ зупинка біля Мішка з завданнями .
-
Завдання: виготовити листівку – замовлення.
-
Завдання:намалювати пакетик для подарунків.
-
Завдання: зліпити зірочку вечорову.
-
Завдання:вивчити віршики, таночки, прочитати книжечки).
-
Завдання:весело зустріти свято.
ІІІ зупинка: ігрова:
Д/Г: «Чи справдились ваші очікування?» (розгляд листів замовлень);
Д/Г: «Чарівний мішечок» (узагальнити знання про свято).
Музична зупинка: «Святковий хоровод» (що був на святі)
Д/Г: «Мікрофон» (розповідання віршів)
Ось ми дійшли з вами до останньої зупинки «Святкової».
Нас зустрічають герої свята, давайте пригадаємо їхню історію (обігрування з героями вистави, яка була на святі)
Висновок: добро завжди перемагає зло.
Заключна частина.
Вам сподобалась подорож у минуле? І лисичці теж: вона вам дякує та хоче пригостити смачними пряничками – Миколайчиками.