Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Для дітей з особливими потребами:

- завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей;

- ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами;

- оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально;

- навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей;

- у дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.

Для інших дітей:

- діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей;

- вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них;

- вчаться співробітництву;

- вчаться поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

Слово «інклюзія» походить від англійської «inclusion», що означає «включення». У сфері освіти інклюзія означає включення учня до освіти. Але інклюзивна освіта – це не звичайне навчання, це форма навчання дітей, які мають труднощі, що дозволяє отримувати освіту у загальноосвітніх установах з усіма дітьми разом, так би мовити, нарівні.

Детальніше...