Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Гра в м’яч «Імідж сучасного вихователя»

Вихователь центральна фігура в дошкільному закладі. Недаремно кажуть: який вихователь, такі в нього й діти. Від того, наскільки педагог критично підходить до аналізу своєї роботи, використовує новинки психолого-педагогічної науки та практики, передовий досвід, шукає нові методи та прийоми навчально-виховної роботи з дітьми, дбає про свій інтелект і культурний розвиток, залежить рівень розвитку та вихованості його вихованців. Отже, зараз я пропоную вам пограти у гру «Імідж сучасного вихователя», де і з’ясуємо, яким же він має бути. Кожен вихователь отримуючи м’яч називає одну ознаку іміджу сучасного вихователя. Залишається вихователь, який більше за всіх назвав цих ознак. Тож сьогодні нам потрібен вихователь, який розуміє, любить і поважає особистість дитини. Сприймає її такою, якою вона є, з позитивними та негативними сторонами, розуміє та враховує природні потреби та можливості, ніколи не дозволить образити чи принизити, не допустить фальші у стосунках.

7kozenjatКонспект інтегрованого заняття з використанням нетрадиційної техніки аплікації за казкою «Семеро козенят» (з використанням ІКТ)

Програмовий зміст: вчити наносити клей за допомогою вушних паличок на зображення, правильно прикладати зім’яті шматки серветок на тулуб, притиснути пальчиками. 
Розвитати: зв’язне мовлення дітей, рухову активність під час виконання різних видів діяльності, дрібну моторику рук, творчість, вміння знаходити вихід з життєвої ситуації

(повернути козеняток до Мами – Кози)

Заохочувати дітей до експерементування та створення картин за допомогою матеріалів, що використовуються в нетрадиційних техніках (обривання)

Виховувати любов до домашніх тварин та готовність піклуватися про них.

Детальніше...

Тема. Небезпечні речі

Мета: продовжувати знайомити дітей з  поняттям «безпечне» і «небезпечне» та усвідомлювати важливість безпеки життєдіяльності. Повторити  правила безпечного перебування вдома під час відсутності дорослих та користування речами  домашнього вжитку, повторити  правила поводження з незнайомими предметами. Розвивати грамматично правильнее мовлення при складанні речень. Виховувати потребу повсякденного дотримання правил безпеки, вміння співчувати та допомогати.

Детальніше...

        dobrunka Інтегроване заняття: Подорож у країну Добра”.  

Мета:

Вчити дітей робити звуковий аналіз слів; (2 завдання)

Вправляти: у визначенні кількості звуків у слові (1 завдання Д/Г: «Довге – коротке)

Закріпити :навички лічби в межах 10, називанні суміжних чисел (3,4 завдання)

Розвивати: логічне мислення, кмітливість, увагу та позитивні емоції.

Виховувати: Доброзичливі стосунки, зосередженість, самостійність. позитивні емоції.

Детальніше...