Інтелектуальна гра: «Що, де, коли?»
(інтегрована діяльність дітей середньої групи з формування логіко – математичної компетентності)
Вихователь: Мукан С.В.
Мета: дати дітям уявлення про гру «Що, де, коли?» та познайомити з правилами гри;
закріпити вміння дітей:
- давати як найшвидше правильну відповідь на запитання; ( «Хитрі запитання»)
- визначити рівень знань вихованців про числа в межах 4; (завдання №2)
Інтигроване заняття з розвитку мови для дітей старшого дошкільного віку
Мета: продовжувати формувати в дітей уявлення про добро та зло на основі оповідань В.Сухомлинського; закріпити практичні навички висаджування та догляду за кімнатних рослинами; розвивати логічне мислення та зв’язне мовлення; формувати навички гарної поведінки в групі; виховувати доброзичливе ставлення одне до одного, до дорослих та об’єктів природи.
Попередня робота: читання оповідання В.Сухомлинського «Тільки живий красивий»,бесіда про кімнатні рослини та способи їх розмноження.
Батьківські збори групи раннього віку
«Перший крок у дитсадок»
Підготувала: С.В. Мукан
Мета:
- Створити умови для знайомства батьків один з одним із вихователем групи, викликати позитивні взаємовідносини між ними.
Тема: Наше місто –Первомайск!
Мета: Виховувати любов до рідного міста, бажання берегти та примножувати його, уточнити знання про місто, його вулиці, головні об’єкти та їх розташування.
Повторити правила поводження в природному довкіллі. Використовувати в мовленні прислів я і приказки по темі.