" В гості до жабенят "
( перешкоди )
Ведуча (в ролі мами-жаби): Рано вранці прокидаються всі звірі в лісі, птиці в саду і веселі жабенята в ставку.
- Ми прокинулися ква-ква-ква!
Потягнулися ква-ква-ква!
Позевали ква-ква-ква!
Умились ква-ква-ква!
Мама-жабка: Мої маленькі пустунчика, сьогодні нас з вами чекає захоплююча подорож. Я хочу вас познайомити з дивовижними мешканцями болота. Шлях належить неблизький, без підготовки не обійтися. Я пропоную вам зробити веселу ранкову гімнастику.
Сенсорне виховання дітей раннього віку
В сенсорні ігри граєм – досвід здобуваєм
Розвиток дітей третього року життя здійснюється в процесі різноманітної діяльності, перш за все предметно - маніпулятивної. Тому вихователі першої молодшої групи «Курчатко» включають в усі основні види діяльності сенсорне виховання малюків, адже воно створює найкращі умови для розвитку у дітей сприймання, розвиває наочно-дійове і наочно-образне мислення.
У групі є різноманітний ігровий матеріал, де діти граються і збагачують свій досвід сенсорними враженнями. Осередок наповнений різними іграми-втулками, пірамідками, мотрійками, шнурівками, іграми на загвинчування, іграми-вкладками.
Заняття для старшої групи.
Тема: Чарівна вишиванка.
Мета: ознайомити дітей із цінною промисловою культурою – льон, як матеріалом для пошиття сорочок. Розкрити красу українських вишивок, багатство їх кольорів, різноманітність орнаментів, їх видів і форм; поглибити і розширити знання про символічне значення української сорочки-вишиванки, звичаї і обряди, пов’язані з нею.
Збагачувати словник образними народними порівняннями та словами: льон-довгунець, кужіль, волокно, ткати, вишиванка,верстат.
Розвивати творчу уяву, фантазію дітей при створенні композиції «Вишита сорочка». Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння будувати поширені речення.