Інтегроване заняття: “ Подорож у країну Добра”.
Мета:
Вчити дітей робити звуковий аналіз слів; (2 завдання)
Вправляти: у визначенні кількості звуків у слові (1 завдання Д/Г: «Довге – коротке)
Закріпити :навички лічби в межах 10, називанні суміжних чисел (3,4 завдання)
Розвивати: логічне мислення, кмітливість, увагу та позитивні емоції.
Виховувати: Доброзичливі стосунки, зосередженість, самостійність. позитивні емоції.
" В гості до жабенят "
( перешкоди )
Ведуча (в ролі мами-жаби): Рано вранці прокидаються всі звірі в лісі, птиці в саду і веселі жабенята в ставку.
- Ми прокинулися ква-ква-ква!
Потягнулися ква-ква-ква!
Позевали ква-ква-ква!
Умились ква-ква-ква!
Мама-жабка: Мої маленькі пустунчика, сьогодні нас з вами чекає захоплююча подорож. Я хочу вас познайомити з дивовижними мешканцями болота. Шлях належить неблизький, без підготовки не обійтися. Я пропоную вам зробити веселу ранкову гімнастику.
Сенсорне виховання дітей раннього віку
В сенсорні ігри граєм – досвід здобуваєм
Розвиток дітей третього року життя здійснюється в процесі різноманітної діяльності, перш за все предметно - маніпулятивної. Тому вихователі першої молодшої групи «Курчатко» включають в усі основні види діяльності сенсорне виховання малюків, адже воно створює найкращі умови для розвитку у дітей сприймання, розвиває наочно-дійове і наочно-образне мислення.
У групі є різноманітний ігровий матеріал, де діти граються і збагачують свій досвід сенсорними враженнями. Осередок наповнений різними іграми-втулками, пірамідками, мотрійками, шнурівками, іграми на загвинчування, іграми-вкладками.