Конспект інтегрованого заняття з використанням нетрадиційної техніки аплікації за казкою «Семеро козенят» (з використанням ІКТ)
Програмовий зміст: вчити наносити клей за допомогою вушних паличок на зображення, правильно прикладати зім’яті шматки серветок на тулуб, притиснути пальчиками.
Розвитати: зв’язне мовлення дітей, рухову активність під час виконання різних видів діяльності, дрібну моторику рук, творчість, вміння знаходити вихід з життєвої ситуації
(повернути козеняток до Мами – Кози)
Заохочувати дітей до експерементування та створення картин за допомогою матеріалів, що використовуються в нетрадиційних техніках (обривання)
Виховувати любов до домашніх тварин та готовність піклуватися про них.
Матеріал:готові намальовані силуети козеняток, клей, білі паперові серветки, вушні палички, смайлики, пір’я, сердечко, лист, ІКТ, наголівнички козеняток, кошик з яблучками, герой Мама – коза (дорослий), чарівна паличка.
Методи та прийоми: словесні та практичні, використання ІКТ, рефлексія, наочні.
Попередня робота: переказ казки «Коза і семеро козенят», закріплення правил користування клеєм, вивчення привіталочки та пальчикової гри.
Хід заняття:
І. Вступна частина.
Привітання
Ви сьогодні вже проснулись?
Мамі зранку посміхнулись?
Ми вас друзі всіх вітаєм!
Настрій гарний побажаєм?
Привітайтесь : «Добрий день»
Нехай гарно розпочнеться новий день.
Емоційне налаштування на заняття.
Я на сьогоднішньому занятті хочу побажати вам гарного настрою(смайлик с посмішкою),легких завдань(пір’я) та любові і поваги один до одного (сердечко).
Сюрпризний момент: стук у двері (листоноша приніс листа на якому написано: «Лист для дітей групи «Веселка»
Тут є фотокартка від кого цей лист (фото Кози)
Добрий день любі діти. Ви мабуть вже знаєте, яка зі мною трапилась біда. Я так сумую за своїми дітками – козенятками, але не знаю як їх повернути. Я відправила листи до всіх дитячих садочків нашого міста і з нетерпінням чекаю на вашу допомогу. Я знаю, що ви дуже кмітливі та розумні і обов’язково знайдете вихід з цієї ситуації…
З нетерпінням чекаю на вашу допомогу»
Мотивація: діти допоможемо Мамі – Козі? Звчайно, але нам потрібно поміркувати, як ми можемо це зробити.
ІІ. Основна частина.
Діти я пропоную вам разом зі мною пригадати, яка з Козичкою трапилась біда (перегляд уривку з мультфільму «Коза і семеро козенят» (обговорення його змісту)
Давайте спробуємо їй допомогти, як ми можемо це зробити? (відповіді – міркування )
Я пропоную створити козеняток своїми руками.
Але перш ніж ми будемо це робити треба трішки відпочити.
Перетворювальна діяльність – рефлексія.
1 – 2 – 3 - козенятками стали ми.
Фізкультхвилинка.
Козенятка сіли й ждуть. (присідають)
Спритно ріжками прядуть (показують ріжка)
Зимно козеняткам ждать (стоять)
Треба трошки пострибать (стрибають)
Пострибали, відпочили, й до роботи приступили(сідають на місця)
1 – 2 – 3 – чарівна паличка знову нас у діток перетвори.
Тоді сідайте за свої столи і ми зараз створимо гарних козеняток.
Але перш ніж розпочати роботу зробимо пальчикову гімнастику.
Пальчикова гімнастика: «Цей пальчик»
Цей пальчик – маленький (загинаємо мізинчик)
Цей пальчик - слабенький ( загинаємо безіменний пальчик)
Цей пальчик – довгенький (загинаємо середній пальчик)
Цей пальчик – сильненький (загинаємо вказівний пальчик)
Цей пальчик – товстун (загинаємо великий пальчик)
Ну а разом – кулачок!
Створювати козеняток ми будемо за допомогою серветок.
Скажіть, якого кольору серветки нам потрібні?
Діти подивіться будь ласка у вас лежать вушні палички ними ми будемо наносити клей, також лежить серветка я пропоную вам взяти серветку і в тарілочку порвати на маленькі частинки. Також у вас є заготовки козеняток візьміть будь ласка вушну паличку і добре промастіть заготовку свого козенятка (за лінії не виходимо), тепер візьміть серветку, яку ви подрібнили і прикрасьте своє козенятко.
Робота дітей під керівництвом вихователя.
Діти, а давайте зателефонуємо нашій Козичці та повернемо їй діток – козеняток.
(розмова по телефону)
ІІІ. Заключна частина.
Прихід Мами – кози, яка дякує дітям за допомогу та пригощає смачними яблучками.
А зараз я хочу щоб ви всі вийшли на килимок і ми з вами поділилися враженнями про сьогоднішнє заняття. Зробіть коло я буду вам яблучка роздавати, а ви мені про наше заняття розповідати.
Запитання до дітей:
- Від кого нам прийшов лист?
- З якої вона казки?
- Про що нас прохала Мама – Коза?
- Чи допомогли ми козі?
- Як ми це зробили?
- Чи важко вам було створювати своїх козеняток?
- Що вам найбільше сподобалось?
- Що було важко робити?
Кому з дітей важко відповісти на мольберт виставляються картинки – підказки
(Коза, козенятка, ілюстрації до казки – індивідуальний та диференційований підхід)