Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Календар

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

7kozenjatКонспект інтегрованого заняття з використанням нетрадиційної техніки аплікації за казкою «Семеро козенят» (з використанням ІКТ)

Програмовий зміст: вчити наносити клей за допомогою вушних паличок на зображення, правильно прикладати зім’яті шматки серветок на тулуб, притиснути пальчиками. 
Розвитати: зв’язне мовлення дітей, рухову активність під час виконання різних видів діяльності, дрібну моторику рук, творчість, вміння знаходити вихід з життєвої ситуації

(повернути козеняток до Мами – Кози)

Заохочувати дітей до експерементування та створення картин за допомогою матеріалів, що використовуються в нетрадиційних техніках (обривання)

Виховувати любов до домашніх тварин та готовність піклуватися про них.

Матеріал:готові намальовані силуети козеняток, клей, білі паперові серветки, вушні палички, смайлики, пір’я, сердечко, лист, ІКТ, наголівнички козеняток, кошик з яблучками, герой Мама – коза (дорослий), чарівна паличка.

Методи та прийоми: словесні та практичні, використання ІКТ, рефлексія, наочні.

Попередня робота: переказ казки «Коза і семеро козенят», закріплення правил користування клеєм, вивчення привіталочки та пальчикової гри.

                                 Хід заняття:

І. Вступна частина.

Привітання

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Ми вас друзі всіх вітаєм!

Настрій гарний побажаєм?

Привітайтесь : «Добрий день»

Нехай гарно розпочнеться новий день.

Емоційне налаштування на заняття.

Я на сьогоднішньому занятті хочу побажати вам гарного настрою(смайлик с посмішкою),легких завдань(пір’я) та любові і поваги один до одного (сердечко).

Сюрпризний момент: стук у двері (листоноша приніс листа на якому написано: «Лист для дітей групи «Веселка»

Тут є фотокартка від кого цей лист (фото Кози)

Добрий день любі діти. Ви мабуть вже знаєте, яка зі мною трапилась біда. Я так сумую за своїми дітками – козенятками, але не знаю як їх повернути. Я відправила листи до всіх дитячих садочків нашого міста і з нетерпінням чекаю на вашу допомогу. Я знаю, що ви дуже кмітливі та розумні і обов’язково знайдете вихід з цієї ситуації…

                                                 З нетерпінням чекаю на вашу допомогу»

Мотивація: діти допоможемо Мамі – Козі? Звчайно, але нам потрібно поміркувати, як ми можемо це зробити.

ІІ. Основна частина.

Діти я пропоную вам разом зі мною пригадати, яка з Козичкою трапилась біда (перегляд уривку з мультфільму «Коза і семеро козенят» (обговорення його змісту)

Давайте спробуємо їй допомогти, як ми можемо це зробити? (відповіді – міркування )

Я пропоную створити козеняток своїми руками.

Але перш ніж ми будемо це робити треба трішки відпочити.

Перетворювальна діяльність – рефлексія.

1 – 2 – 3 - козенятками стали ми.

Фізкультхвилинка.

Козенятка сіли й ждуть. (присідають)

Спритно ріжками прядуть (показують ріжка)

Зимно козеняткам ждать (стоять)

Треба трошки пострибать (стрибають)

Пострибали, відпочили, й до роботи приступили(сідають на місця)

1 – 2 – 3 – чарівна паличка знову нас у діток перетвори.

Тоді сідайте за свої столи і ми зараз створимо гарних козеняток.

Але перш ніж розпочати роботу зробимо пальчикову гімнастику.

Пальчикова гімнастика: «Цей пальчик»

Цей пальчик – маленький (загинаємо мізинчик)

Цей пальчик - слабенький ( загинаємо безіменний пальчик)

Цей пальчик – довгенький (загинаємо середній пальчик)

Цей пальчик – сильненький (загинаємо вказівний пальчик)

Цей пальчик – товстун (загинаємо великий пальчик)

Ну а разом – кулачок!

Створювати козеняток ми будемо за допомогою серветок.

Скажіть, якого кольору серветки нам потрібні?

Діти подивіться будь ласка у вас лежать вушні палички ними ми будемо наносити клей, також лежить серветка я пропоную вам взяти серветку і в тарілочку порвати на маленькі частинки. Також у вас є заготовки козеняток візьміть будь ласка вушну паличку і добре промастіть заготовку свого козенятка (за лінії не виходимо), тепер візьміть серветку, яку ви подрібнили і прикрасьте своє козенятко.

Робота дітей під керівництвом вихователя.

Діти, а давайте зателефонуємо нашій Козичці та повернемо їй діток – козеняток.

(розмова по телефону)

ІІІ. Заключна частина.

Прихід Мами – кози, яка дякує дітям за допомогу та пригощає смачними яблучками.

А зараз я хочу щоб ви всі вийшли на килимок і ми з вами поділилися враженнями про сьогоднішнє заняття. Зробіть коло я буду вам яблучка роздавати, а ви мені про наше заняття розповідати.

     Запитання до дітей:

-          Від кого нам прийшов лист?

-          З якої вона казки?

-          Про що нас прохала Мама – Коза?

-          Чи допомогли ми козі?

-          Як ми це зробили?

-          Чи важко вам було створювати своїх козеняток?

-          Що вам найбільше сподобалось?

-          Що було важко робити?

Кому з дітей важко відповісти на мольберт виставляються картинки – підказки

(Коза, козенятка, ілюстрації до казки – індивідуальний та диференційований підхід)