Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Календар

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

«Ми - веселі малюки»

Мета:

Познайомити дітей з правилами безпечного переходу дороги по пішохідному переходу з допомогою гри.

Завдання:

1. Знайомство з дорожньою розміткою пішохідного переходу - «зеброю».

2. Дати знання про сигнали світлофора.

3. Виховувати усвідомлене ставлення до правил безпечної поведінки на дорозі.

4. Виховувати любов і співчуття до тварин.

5. Створити гарний настрій, позитивний емоційний настрій.

6. Вчити уважно слухати і відповідати на запитання.

7. Збагатити словниковий запас.

Словник: світлофор, зебра, пішохідний перехід.

8. Продовжувати викликати інтерес до розфарбовування.

Матеріали:

Іграшковий заєць або маска зайця, розмітка пішохідного переходу (якщо заняття проводиться в приміщенні), дорожні знаки: пішохідний перехід і світлофор, іграшкові машини, підготовлені листи-розмальовки із зображенням світлофора.

Хід заняття-розваги:

Вихователь з дітьми виходять на майданчик дитячого саду, де знаходиться розмітка дороги з пішохідним переходом, світлофор, знак пішохідного переходу. Поки діти шикуються біля знаків, з'являється Заєць з забинтованою ногою (дорослий в масці зайця).

Вихователь: - Діти, подивіться, хто це до нас прискакав.(Відповіді дітей: зайчик.) Це не простий зайчик, а це той самий зайчик, який потрапив під трамвай і поранив лапку. Йому вилікував лапку доктор Айболить. Пам'ятаєте, ми з вами читали про доброго доктора Айболита. (Відповіді дітей).

-Зайчик розкажи, що з тобою сталося.

Зайчик: - Я біг, біг по полю за красивим метеликом, вибіг за ним на дорогу, а там стільки машин, що я розгубився і не помітив трамвайчик, який не встиг загальмувати. Мені було дуже боляче і страшно.

Вихователь

- Діти, як ви думаєте, чому з ним сталася ця біда? (вихователь підводить дітей до висновку про те, що дорогу треба переходити тільки разом з дорослими і в спеціальних місцях, які називаються пішохідні переходи на зелений сигнал світлофора).

Заєць: - Діти , допоможіть мені, я тепер боюся переходити дорогу. Що мені робити?

Вихователь:

- Діти, давайте допоможемо зайчику, пояснимо і покажемо, як потрібно правильно переходити дорогу. (Відповіді дітей).

Слухай зайчик. ( Вихователь читає вірш про світлофорі):

Він стоїть біля переходу.

У спеку варто і в негоду.

Наш помічник з давніх пір -

Роботяга - світлофор.

Зайчик, ти знайомий з нашим другом-світлофором?

Заєць:- Ні.

Вихователь: - Слухай далі:

Усім знайомі смужки
Знають діти, знає дорослий.
На ту сторону веде
Пішохідний перехід.

- Зайчик, ти знайомий з нашим другом - пішохідним переходом?

Заєць:- Ні.

Вихователь:- Тому ти і потрапив в аварію, без друзів - світлофора і пішохідного переходу не перейти дорогу. Нічого, зайчик ми познайомимо тебе з ними. Так, дітки? (Відповіді дітей).

Гра «Маленькі пішоходи».

Матеріал: знак пішохідного переходу, світлофор, машина, лялька.

Біля пішохідного переходу варто Заєць. Чекає дозволяючого сигналу світлофора, щоб перейти вулицю.

Вихователь: показує червоний сигнал світлофора.

- Можна переходити дорогу?

Діти:- Ні.

Заєць варто.

Вихователь: показує зелений сигнал світлофора.

- Можна переходити дорогу?

Діти:- Так.

Заєць переходить дорогу по «зебрі». Гра повторюється кілька разів. (Замість зайця дорогу можуть переходити діти по черзі).

Вихователь:- Зайчик, тобі сподобалася наша гра?

Заєць:- Так.

Вихователь:- А наші друзі - світлофор і пішохідний перехід?

Заєць:- Так. Діти, ви так добре знаєте правила, що я теж їх запам'ятав і розповім про них своїм друзям, щоб вони не потрапили як я в біду.

Вихователь:- Ось бачиш, зайчику, ти один переходив дорогу на червоний сигнал світлофора і не по пішохідному переходу, тому й потрапив під трамвай. Зайчик, а що ти розкажеш своїм друзям?

Заєць:- Я розповім своїм друзям про те, що дорогу треба переходити тільки у належному місці і по пішохідному переходу на зелений сигнал світлофора, і тільки з дорослими.

- Спасибі вам, дітки, тепер я піду додому , до мами-зайчихи і буду дуже обережний на дорозі.

Вихователь:- Зайчик, приходь до нас в гості ще, ми тобі розповімо про інші правила дорожньої безпеки.

Заєць:- Обов'язково прийду, до побачення!

Вихователь з дітьми заходять в групу, де виконують завдання по розфарбовуванню світлофора (вихователь допомагає дітям). Роботи дітей виставляються на стенд для батьків.

Якщо заняття проводиться у приміщенні, то хід заняття той же, тільки використовується розмітка пішохідного переходу і може використовуватися іграшковий заєць замість дорослого в масці.