Пам’ятка про підготовку і проведення майстер класу
1.Етап підготовки
- 1.Запрошення на майстер-клас у різних формах:
- інтернет-оголошення на сайті, розсилка електронною поштою;
- текстові форми — листівки, буклети, оголошення, афіші;
- особисті контакти — усна інформація по телефону, на заходах тощо.
Використання інтелектуальних карт у плануванні та організації освітнього процесу
В основу сучасного соціокультурного простору освіти покладено такі характеристики, як інноваційність та інтегративність. Актуалізація питання готовності педагогів до інноваційної діяльності потребує постійного творчого зростання та самовдосконалення кожного педагога на основі розуміння ролі особистості в навчанні, яка реально має стати суб’єктом пізнання, навчання, освоєння досягнень культури людства.
«СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗДО»
Важливим чинником, що впливає на формування у дітей навичок безпечної поведінки, є сприятливе розвивальне середовище в дитсадку
Розвивальне середовище — сукупність умов (природних, культурних, соціальних), що є найприроднішими для дітей, у яких вони почуваються вільно, впевнено, і, головне, — безпечно.
Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти
1. Загальні положення
1.1. Методичний кабінет закладу дошкільної освіти (далі – методичний кабінет) є центром методичної допомоги педагогічним працівникам закладу дошкільної освіти та поширення серед батьків психолога-педагогічних знань щодо забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок.
1.2. Діяльність методичного кабінету організовує і скеровує вихователь-методист закладу дошкільної освіти.
У малокомплектному закладі дошкільної освіти, де посада вихователя-методиста не передбачена, створює методичний кабінет і здійснює керівництво методичною роботою директор закладу.