Пошук інформації на сайті

Меню сайта

konsyltasiya dohkilnikaПро компетентність сьогодні багато говорять і пишуть, проте одностайності у визначенні змісту цієї категорії вітчизняними та зарубіжними психологами і педагогами дотепер немає. Але вітчизняні фахівці, оперуючи поняттям «компетентність», здебільшого мають на увазі здатність особистості розв’язувати життєві проблеми.

Поняття компетентності можна продуктивно використовувати, застосовуючи його щодо життя як цілісності, всієї життєдіяльності дитини. В такому контексті варто вживати поняття «життєва компетентність» як своєрідну інтегративну характеристику дошкільника.

 

 

Детальніше...


rodina          « Дитина – дзеркало сім’ї.

Як у краплі води відбивається

сонце, так і у дітях відбивається

моральна чистота матері й батька».

О.В. Сухомлинський

« Вихователь має бути творцем,

 і якщо його праця лише ремесло,

 то немає в світі важчого ремесла»

С. Русова

Нетрадиційні форми роботи з батьками вихованців ДНЗ

(з  досвіду роботи ДНЗ №4 «Дельфін»)

Детальніше...

file.n23368

УНІВЕРСАЛЬНА ФОРМА РОБОТИ З ПЕДАГОГАМИ

З ПРОБЛЕМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ

 

МЕТА: Підвищити теоретичний рівень знань педагогів з питань впровадження елементів методологічних інновацій в навчально   –  виховний процес. Сприяти активному пошуку форм і методів у використанні інновацій в практичній діяльності молодих педагогів. Розвивати творчий потенціал педагогічних працівників.

 

 

Детальніше...

 

stop

Шановні батьки!


Звичайно ви зайняті своїми справами, у вас багато турбот, ви завжди маєте нестачу часу. І всеж-таки... незважаючи на свої турботи, вічний поспіх, пам’ятайте про тих, кому потрібна ваша допомога, рада, ваша опіка - про дітей.

Присвятіть окрему прогулянку правилам переходу через дорогу: перевірте, чи правильно ваша дитина їх розуміє, чи вміє використовувати ці знання в реальних дорожніх ситуаціях. Для цього потренуйтесь разом переходити по пішохідному переходу через проїзну частину з однобічним і двобічним рухом, через регульований і нерегульований перехрестя.

Пройдіть разом з дитиною по звичному для нього маршруту в школу й назад. Поговорить про те, чому дуже важливо ходити однієї й тієї ж дорогою. Зверніть увагу дитини на всі небезпеки й приховані "пастки", які можуть підстерігати його на шляху, продумайте маршрут так, щоб він став більш безпечним.