Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Календар

Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

vushuvanka«Вікторина «Українська народна вишивка»

1.    Цей інструмент використовується для натягування тканини під час вишивання.                                                                                     (П’яльці)
2.    Цим швом вишивають стебла рослин.                                    (Стебловий шов)
3.    Як називається тканина для вишивання?                                       (Канва)
4.    Як називаються бавовняні нитки для вишивання?                     (Муліне)
5.    Цей шов вишивається стібками однакової довжини з однаковими проміжками.                                                                                                                                 («Уперед голкою»)
6.    В яких орнаментах використовують ромби, квадрати?  (Вгеометричних)
7.    Шов дістав свою назву від пристрою для розпилювання дров. (Козлик)
8.    Шов, який утворюється рядом петлеподібних стібків.        (Петельний)

 

 

 

 

Детальніше...

        Поради педагогам щодо планування дослідів із дітьми:

pedagogamМотивація – один із ключових моментів успішності дослідницької діяльності.

  • Дослідницька діяльність будується за концентричним принципом: до одного і того ж об'єкту повертаються багато разів, додаючи до відомих знань і умінь –  нові.
  • Важливою вимогою під час проведення експериментування є безпека об'єкта для дітей.
  • Випадкові експерименти підготовки не вимагають: підготовкою слугує постійна самоосвіта за розділами біології, географії, краєзнавства тощо.
  • Вихователь має бути психологічно готовим до систематичного розглядання у природі нового і цікавого.
  • Підготовка до проведення запланованих спостережень і експериментів починається з визначення вихователем дидактичних задач.
  • Експериментування від випадку до випадку набагато небезпечніше, ніж систематичне проведення дослідів.
  • Експериментування будується від принципу «Від простого – до складного».
  • Педагог має у кожний конкретний момент усвідомлювати рівень сформованості у дітей необхідних навиків і не перевищувати їх реальних можливостей при виконанні експериментальних дій.
  • Усі незнайомі складні процедури засвоюються у такій послідовності:

Детальніше...