Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Реєстрація на сайті

Пошта

Погода

Тема: «У Курочки були малята – жовтенькі курчата»

Мета: вчити дітей обстежувати та визначати геометричні форми (круг, квадрат) Вправа «Закрий віконечка»; вживати ввічливі слова «Будь ласка»;

формувати вміння дітей розрізняти і групувати предмети за кольором (червоний, зелений, жовтий, синій) за допомогою зорового сприйняття; (Вправа «Збери крижинки»); здійснювати дії на перебирання речовин (Вправа «Погодуємо курочку»); розрізняти розмір: великий – маленький (курочка, курчата; насіння – зернятка);

ознайомлювати дітей з розміром: довгий – короткий (Вправа «Стрічки у віночку») та кількістю: один – багато (Вправа «Збери крижинки»);

Детальніше...

                   Інтелектуальна гра:  «Що, де, коли?»

(інтегрована діяльність дітей середньої групи з формування логіко – математичної компетентності)

Вихователь: Мукан С.В.

Мета: дати дітям уявлення про гру «Що, де, коли?» та познайомити з правилами гри;

закріпити вміння дітей:

-       давати як найшвидше правильну відповідь на запитання; ( «Хитрі запитання»)

-       визначити рівень знань вихованців про числа в межах 4; (завдання №2)

Детальніше...

Інтигроване заняття з розвитку мови для дітей старшого дошкільного віку

Мета:  продовжувати формувати в дітей уявлення про добро та зло на основі оповідань В.Сухомлинського; закріпити практичні навички висаджування та догляду за кімнатних рослинами; розвивати логічне мислення та зв’язне мовлення; формувати навички гарної поведінки в групі; виховувати доброзичливе ставлення одне до одного, до дорослих та об’єктів природи.

Попередня робота: читання оповідання В.Сухомлинського «Тільки живий красивий»,бесіда про кімнатні рослини та способи їх розмноження.

Детальніше...