Тема. Небезпечні речі
Мета: продовжувати знайомити дітей з поняттям «безпечне» і «небезпечне» та усвідомлювати важливість безпеки життєдіяльності. Повторити правила безпечного перебування вдома під час відсутності дорослих та користування речами домашнього вжитку, повторити правила поводження з незнайомими предметами. Розвивати грамматично правильнее мовлення при складанні речень. Виховувати потребу повсякденного дотримання правил безпеки, вміння співчувати та допомогати.
Інтегроване заняття: “ Подорож у країну Добра”.
Мета:
Вчити дітей робити звуковий аналіз слів; (2 завдання)
Вправляти: у визначенні кількості звуків у слові (1 завдання Д/Г: «Довге – коротке)
Закріпити :навички лічби в межах 10, називанні суміжних чисел (3,4 завдання)
Розвивати: логічне мислення, кмітливість, увагу та позитивні емоції.
Виховувати: Доброзичливі стосунки, зосередженість, самостійність. позитивні емоції.
" В гості до жабенят "
( перешкоди )
Ведуча (в ролі мами-жаби): Рано вранці прокидаються всі звірі в лісі, птиці в саду і веселі жабенята в ставку.
- Ми прокинулися ква-ква-ква!
Потягнулися ква-ква-ква!
Позевали ква-ква-ква!
Умились ква-ква-ква!
Мама-жабка: Мої маленькі пустунчика, сьогодні нас з вами чекає захоплююча подорож. Я хочу вас познайомити з дивовижними мешканцями болота. Шлях належить неблизький, без підготовки не обійтися. Я пропоную вам зробити веселу ранкову гімнастику.