Пошук інформації на сайті

Меню сайта

jaben" В гості до жабенят "

( перешкоди )

Ведуча (в ролі мами-жаби): Рано вранці прокидаються всі звірі в лісі, птиці в саду і веселі жабенята в ставку.

- Ми прокинулися ква-ква-ква!

Потягнулися ква-ква-ква!

Позевали ква-ква-ква!

Умились ква-ква-ква!

Мама-жабка: Мої маленькі пустунчика, сьогодні нас з вами чекає захоплююча подорож. Я хочу вас познайомити з дивовижними мешканцями болота. Шлях належить неблизький, без підготовки не обійтися. Я пропоную вам зробити веселу ранкову гімнастику.

Детальніше...

Сенсорне виховання дітей раннього вікуsensoruka

 В сенсорні ігри граєм – досвід здобуваєм

Розвиток дітей третього року життя здійснюється в процесі різноманітної діяльності, перш за все предметно - маніпулятивної. Тому вихователі першої молодшої групи «Курчатко» включають в усі основні види діяльності сенсорне виховання малюків, адже воно створює найкращі умови для розвитку у дітей сприймання, розвиває наочно-дійове і наочно-образне мислення.

У групі є різноманітний ігровий матеріал, де діти граються і збагачують свій досвід сенсорними враженнями. Осередок наповнений різними іграми-втулками, пірамідками, мотрійками, шнурівками, іграми на загвинчування, іграми-вкладками.

vushuvankaЗаняття для старшої групи.

Тема: Чарівна вишиванка.

Мета: ознайомити дітей із цінною промисловою культурою – льон, як матеріалом для пошиття сорочок. Розкрити красу українських вишивок, багатство їх кольорів, різноманітність орнаментів, їх видів і форм; поглибити і розширити знання про символічне значення української сорочки-вишиванки, звичаї і обряди, пов’язані з нею.

Збагачувати словник образними народними порівняннями та словами: льон-довгунець, кужіль, волокно, ткати, вишиванка,верстат.

Розвивати творчу уяву, фантазію дітей при створенні композиції «Вишита сорочка». Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння будувати поширені речення.

Детальніше...