Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Реєстрація на сайті

Пошта

Погода

        Поради педагогам щодо планування дослідів із дітьми:

pedagogamМотивація – один із ключових моментів успішності дослідницької діяльності.

  • Дослідницька діяльність будується за концентричним принципом: до одного і того ж об'єкту повертаються багато разів, додаючи до відомих знань і умінь –  нові.
  • Важливою вимогою під час проведення експериментування є безпека об'єкта для дітей.
  • Випадкові експерименти підготовки не вимагають: підготовкою слугує постійна самоосвіта за розділами біології, географії, краєзнавства тощо.
  • Вихователь має бути психологічно готовим до систематичного розглядання у природі нового і цікавого.
  • Підготовка до проведення запланованих спостережень і експериментів починається з визначення вихователем дидактичних задач.
  • Експериментування від випадку до випадку набагато небезпечніше, ніж систематичне проведення дослідів.
  • Експериментування будується від принципу «Від простого – до складного».
  • Педагог має у кожний конкретний момент усвідомлювати рівень сформованості у дітей необхідних навиків і не перевищувати їх реальних можливостей при виконанні експериментальних дій.
  • Усі незнайомі складні процедури засвоюються у такій послідовності:

Детальніше...