Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Календар

Липень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

                           Спадщина В. Сухомлинського

                                    Суть технології.

   Основоположною у науково-теоретичних працях і практичному досвіді В.Сухомлинського є його філософсько-педагогічна система ідей та поглядів на дитину як на найвищу цінність.

   Педагогіка В.Сухомлинського – це педагогіка серця, дитиноцентризму й толерантності, яка базується на ідеї наближення навчально-виховного процесу до природи конкретної дитини.Педагог створив таку психолого-педагогічну систему, в якій усе зосереджено навколо дитини-людини, це педагогіка, побудована на утвердженні тієї філософської істини, що освіта, виховання й розвиток людини мають передбачати, передусім, утвердження гармонії розуму й серця.

   Уроки мислення сприяють розумовому, мовленнєвому, духовному розвитку дошкільнят і вихованню в них ціннісного ставлення до природи. Діти вчаться розуміти й любити її, починають дивитися на неї іншими очима, стають активними її захисниками. Розроблені педагогом основні норми моральної вихованості для дітей ґрунтуються на творчому використанні багатого потенціалу загальнолюдських моральних цінностей і є складовою частиною його цілісної педагогічної системи.

labirintІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ «КАЗКОВІ ЛАБІРИНТИ ГРИ» (авт. В. В. ВОСКОБОВИЧ)

Технологія «Казкові лабіринти гри» (технологія інтенсивного розвитку інтелектуальних здібностей у дітей трьох-семи років) – система поетапного включення авторських розвиваючих ігор в діяльність дитини з поступовим ускладненням навчального матеріалу. Ігри, які розробив В.В. Воскобович, розвивають пам’ять, фантазію, сприйняття, логічне  і  творче  мислення,  мову. За допомогою цих ігор здійснюється інтелектуально-творчий   розвиток  дітей,  психологічна,  спеціальна підготовка  до  школи. Дана технологія – це використання авторських ігор в системі їх постійного та поступового ускладнення («по спіралі»). Включення ігор визначається віковими особливостями дитини.

Детальніше...

Комунікативно-діяльнісна технологія навчання

О. Леонтьєв вважав, що процес навчання є процесом діяльно­сті дитини, спрямованим на становлення свідомості осо­бистості в цілому. Саме це і є діяльнісним підходом в освіті. Процес навчання є завжди навчанням діяльності. Включення дитини в навчальну діяльність на основі ме­тоду рефлексії створює умови не тільки для формуван­ня в неї готовності до саморозвитку, а й для формуван­ня стійкої системи знань і системи цінностей (самовиховання). Під комунікативно-діяльнісною техно­логією маємо на увазі не сукупність методів, а покрокову діяльність, яка приводить до бажаного результату, що можливо лише з опорою на об'єктивні стійкі зв'язки різ­них аспектів освітнього процесу.

Реалізація цієї технології дає достатньо високу гарантію пози­тивного результату; опис досвіду в тому вигляді, який можна перенести в умови роботи з дітьми (незалежно від досвіду вихователя, його освіти тощо).

Детальніше...

geokeshungЩо таке геокешинг і як у нього грати.

Геокешинг - щось на зразок квесту на відкритому повітрі. У цій забави є сайт, на якому не ледачі люди об'єднуються в команди або грають індивідуально. Суть - знайти і відзначитися.

Хто-небудь знаходить цікаве місце. Занедбану церкву, старий будинок, в загальному, що лежить в стороні від основних автомагістралей цікаву пам'ятку. І ховає в ній тайник. У схованці - власне "скарб" (Це може бути що завгодно, але практичне і використовується). А так же дневничок і олівець.

Тайник може бути однопрохідним (шукається відразу він) або багатопрохідним (на першій точці знаходиться підказка про те, як дійти до наступної і через деякий час - до скарбу).

Детальніше...