Назва інноваційної технології: Палички Кюїзенера
Автор: Кюїзенер – Бельгійський математик
Суть інноваційної технології:
Система Кюїзенера призначена для навчання математики від 3 річного віку до старшокласників.
Особливості цього матеріалу – абстрактність, універсальність, висока ефективність.
Палички Кюїзенера формують у дітей елементарні математичні уявлення: що таке число і цифра, довжина і ширина, сумма і різниця, натуральний ряд чисел і склад числа.
Результативність використання:
Як дидактичний засіб – палички сприяють розвиненню уяви, наочно-дійового і наочно-образного мислення, узагальнюють уявлення про різні поняття.юїзенера
Мнемотехніка допомагає вирішити такі основні навчальні та виховні завдання:
- розширюються творчі можливості дитини, завдяки гармонійній роботі лівої (логіка) і правої (творчість, образне мислення) півкулі головного мозку;
- формується вміння ефективно і самостійно вчитися;
- підвищується самооцінка дитини завдяки результативності у навчанні;
- зменшуються стреси від навчання;
- збільшується навчальна мотивація, а з нею успіхи;
- звільняється час від запам’ятовування для продуктивної та творчої роботи;
- розвиток образної пам’яті допомагає сприймати навколишній світ у всій красі;
- людина стає більш самостійною в інтелектуальній та практичній роботі, а це підвищує її адаптацію у соціумі;
- активізація внутрішніх механізмів засобами мнемотехнології.
« Дитина – дзеркало сім’ї.
Як у краплі води відбивається
сонце, так і у дітях відбивається
моральна чистота матері й батька».
О.В. Сухомлинський
« Вихователь має бути творцем,
і якщо його праця лише ремесло,
то немає в світі важчого ремесла»
С. Русова
Нетрадиційні форми роботи з батьками вихованців ДНЗ
(з досвіду роботи ДНЗ №4 «Дельфін»)
Організація повноцінної взаємодії педагогів і батьків є сьогодні одним із найважливіших завдань, що стоїть перед колективом нашого дошкільного закладу.
В ДНЗ №4 «Дельфін» відбувається активний пошук і впровадження таких форм взаємодії з родинами вихованців, які дали б змогу досягти реального співробітництва.
Перелік інноваційних технологій та методик
1. Спадщина В.Сухомлинського.
Автор – В.Сухомлинський.
Суть технології. Основоположною у науково-теоретичних працях і практичному досвіді В.Сухомлинського є його філософсько-педагогічна система ідей та поглядів на дитину як на найвищу цінність. Педагогіка В.Сухомлинського - це педагогіка серця, дитиноцентризму й толерантності, яка базується на ідеї наближення навчально-виховного процесу до природи конкретної дитини. Педагог створив таку психолого-педагогічну систему, в якій усе зосереджено навколо дитини-людини, це педагогіка, побудована на утвердженні тієї філософської істини, що освіта, виховання й розвиток людини мають передбачати, передусім, утвердження гармонії розуму й серця. Уроки мислення сприяють розумовому, мовленнєвому, духовному розвитку дошкільнят і вихованню в них ціннісного ставлення до природи. Діти вчаться розуміти й любити її, починають дивитися на неї іншими очима, стають активними її захисниками. Розроблені педагогом основні норми моральної вихованості для дітей ґрунтуються на творчому використанні багатого потенціалу загальнолюдських моральних цінностей і є складовою частиною його цілісної педагогічної системи.