Створюємо родиною музичні творчі казки.
Якщо Ви твердо вирішили, що ваша дитина буде займатися музикою, намагайтеся підготувати його як можна раніше, починаючи з двох років. Як відомо, слух є у кожної людини. Але, якщо його не розвивати з віком ця здібність згасає. Займатися з малюком вдома може люба матуся. Ви звертали свою увагу, як дітки, яким тільки виповнився рік люблять стуками ложкою по тарілці або по столу. Перетворіть дії дитини на цікаву гру. Гра на інструменті – це умовна мова, яку може розуміти кожна людина. Придумайте звукову казку з перекладом. Спочатку відтворіть звук, а потім поясніть, що він означає. І тоді удар по клавішам ксилофону перетвориться на падіння зірки А стук паличками по барабану – у цокіт маленьких козенят, які біжать до мами.
Музично-ігрова діяльність доступна всім дітям. Залучення дітей до музично-ігрової діяльності, а не лише до сприймання музики, дуже корисне для їх загального художнього розвитку, відповідає природним потребам і можливостям дітей.
Під час музичної гри формується художня культура дітей, їхня здатність оцінювати явища дійсності, виховується естетичний смак, збагачується світовідчуття: розвиваються асоціативна уява, сенсорна, емоційна, інтелектуальна сфери дітей, їхні творчі здібності, що дають дітям можливість створювати красу самостійно.
- 1. Співайте разом зі своєю дитиною вдома колискові, забавлянки, пісні-небилиці тощо.
- 2. Слухайте разом із дитиною музику в живому виконанні, аудіо записі.
- 3. Музикуйте з дитиною на музичних інструментах – справжніх, іграшкових чи виготовлених
- власноруч.
- 4. Імітуйте голоси персонажів під час читання з дитиною казок.
- 5. Влаштуйте вдома імпровізовані танцювальні виступи.
- 6. Готуйте разом із дитиною музичні номери, виступи-сюрпризи до родинних свят.
- 7. Грайтеся з дитиною в музичні ігри.
- 8. Поєднуйте діяльність дитини в побуті з творчістю.
- 9. Підтримуйте розмову з дитиною, коли вона ділиться своїми музично – естетичними враженнями.
- 10. Поповнюйте домашню музичну фонотеку музичними казками, дитячими піснями, мюзиклами тощо.