Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Тема: «Ключик від країни Мудрості»

Мета:

Перевірити знання дітей з різних розділів програми:

Математика:

  • вміння складати та розв'язувати задачі  за малюнком у межах 10 (завдання №1); кількісний рахунок ; геометричні фігури (завдання № 3); виконувати завдання з логіки (завдання № 2).

Грамота: робити звуковий аналіз слів, читання слів.

Зв’язне мовлення: відповідати повними реченнями, складати речення з заданим  словом, переказувати знайомі твори Сухомлинського.

Словник: активізувати акттивний словник за темою "школа".

Розвивати: творчу уяву, мислення, вміння робити логічні висновки.

Виховувати:  позитивне ставлення до школи.

Матеріал: чарівний мішечок, ноутбук, картки з завданнями, аудіозапис для фізхвилинки, м’яч, «Цікавий кубик», дзвіночок, картки – правила, інтелектуальна карта «Школа», ключик.

                                              Хід заняття:

І. Вступна частина.

Налаштування на заняття: Вправа «Передай дзвіночок» та пригадування правил заняття за допомогою карток.

Діти, ви бажаєте потрапити в Країну Мудрості?

Можливо хтось здогадався, де знаходиться ця країна?

Давайте прочитаємо ключове слово нашого заняття

"ШКОЛА".   Які асоціації виникають у вас з цим словом?

Вправа «Асоціації» (знання, вчителька, уроки, друзі, підручники, портфель…)

Складіть  речення зі словом. «школа».

Так, це країна Мудрсті, де побувають усі. Я знаю лише одне, що у цю країну свого часу потрапляли усі люди на Землі.

Мотивація: Ключик від країни Мудрості знаходиться в одного хлопчика – героя казки, яку ви всі бачили та читали. Можливо хтось знає його ім’я?

(зображення Буратіно на екрані)

  А щоб  отримати ключик  потрібно виконати п'ять завдань . І за виконані завдання, якщо ми будемо уважними,

нам Буратіно подарує  ключик.

Номер завдання, яке ми зараз будемо виконувати дістанемо з чарівного мішечка.

ІІ. Основна частина.

Завдання 1  

Придумати та розв’язати задачі за малюнкам.

Завдання 2.

Гра з м'ячем «Математична розминка»

  Який сьогодні день?

Яка частина доби?

Скільки днів має тиждень?

  Яка пора року?

  Скільки пір року?

Скільки місяців у кожної пори року?

  - Молодці, всі справилися із завданням.

Завдання 3. Вправа «Порахуй геометричні фігури»

Треба пам'ять розвивати,

Щоб у цій країні побувати.

Тож уважним, друже, будь,

І нічого не забудь!

  А зараз вам Буратіно пропонує відпочити під його веселу музику.

Весела фізхвилинка «Скажіть, як його звати»

Завдання 4

Виконати звуковий аналіз слів: машина, котик, папуга.

Завдання 5

Вправа «Назви героя»» (пригадування героїв творів В.О.Сухомлинського: дідусь з оповідання «Перестелимо постіль дідусеві», бабуся з оповідання «Скажи людині  «Здрастуйте», дівчинка Оля з оповідання «Добре слово», хлопчик Сергійко з оповідання «Як Сергійко навчився жаліти», дівчинка Ніна з оповідання «Іменинний обід»,метелик з оповідання «Метелик і вогонь», білочка з оповідання «Як білочка дятла врятувала», дідуся з оповідання «Зломлена гілка».

За всі виконані завдання Буратіно дарує вам ось цей «Золотий ключик» від країни Мудрості.

  ІІІ. Заключна частина

 А зараз давайте пригадаємо наше заняття, а допоможе нам «Цікавий кубик» (метод «кубування»)

Кубик тримайте – та відповідайте.

 Я бажаю, щоб ви країну Мудрості полюбили, з великою охотою до неї ходили, добре навчалися, поважали людей та росли здоровими.