Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Тема. Небезпечні речі

Мета: продовжувати знайомити дітей з  поняттям «безпечне» і «небезпечне» та усвідомлювати важливість безпеки життєдіяльності. Повторити  правила безпечного перебування вдома під час відсутності дорослих та користування речами  домашнього вжитку, повторити  правила поводження з незнайомими предметами. Розвивати грамматично правильнее мовлення при складанні речень. Виховувати потребу повсякденного дотримання правил безпеки, вміння співчувати та допомогати.

Обладнання: маленька хатинка, ляльковий стілець, зайчик з рукавичкою для руки, молоток, аптечка, конверт з малюнками, загадки, відеофільм.

Попередня робота: розглядання картинок «Небезпечні предмети».

Хідзаняття

Вихователь:

Любі діти, знов до нас

Завітали гості

Привітаймося та

Подаруємо гостям свої посмішки.

На столі — невисока театральна ширмочка. За нею чується стукіт.

Діти підходять до столу

Вихователь: Діти, ви чуєте хтось стукає.

(вихователь з дітьми прислухається)

І хто то стукає?Діти, а ну відгадайте, хто це стукає. (Із-за хатинки виглядає зайчик з молотком  у  руках. Діти підходять до столу  )

Зайчик. Це я — зайчик, я стукаю   молоточком, хочу як тато – майструвати.

Тук-тук! Ай-Ай-Ай! Біднесенький мій пальчик!

Вихователь. Що сталося, зайчику?

Зайчик. А-а-а! Як це боляче! Це все молоток зробив! Це він мене вдарив!

Ай-ай-ай! (зайчик починає плакати)

Вихователь. Ой, зайчику, так у тебе кров. Не плач, зайчику, зараз тебе дітки пожаліють та допоможуть, пальчик відразу перестане боліти. (Діти беруть з аптечки лейкопластир та  прикладають до рани, жаліють, гладять зайчика.)

(Коли закінчили лікувати зайчиків пальчик, вихователь звертає увагу дітей на коробку, яка зʼявилася)

Вихователь:Ой, діти, дивіться, поки ми лікували зайчика, то зʼявилась якась гарна коробка. Давайте подивимось що в ній.

(вихователь відкриває коробку, а там лист)

Вихователь: Діти, тут лежить якийсь лист. Цікаво, від кого? Зараз прочитаємо.

(вихователь читає листа)

«Любі діти, нажаль я не можу сьогодні до вас прилетіти та передаю вам свій урок, який ви обов’язково передивіться. Тітонька Сова.»

Вихователь: Діти, давайте подивимось, що нам за урок передала Тітонька Сова.

Ти, зайчику, теж сідай з нами та подивись.

(перегляд відео)

Вихователь: Ну що, діти, ви зрозуміли, що не можна братии небезпечні предмети.

А чому?

Вихователь: Зайчику, а ти зрозумів?

Зайчик: Так, зрозумів, більше не буду брати предмети, якими не можна гратися.

Вихователь: Діти, а давайте ми з вами трохи відпочинемо.

Фізкультхвилинка «Сонечко»

Сонце вийшло з-за хмаринки,

Ми протягнемо до сонця ручки. (Потягування – руки вгору.)

Руки в сторони, а потім

Ми їх ширше розведемо. (Потягування – руки в сторони.)

Ми закінчили розминку.

Відпочили ніжки, спинки.

Вихователь: Малята, тітонька Сова улисті залишила вам гру-завдання.

Тут два конверти: червоний і зелений, ще є картинки, на яких зображені предмети, якими можна гратись і якими  не можна гратися. А ось і завдання до гри.

Потрібно розкласти картинки у конверти. У зелений – картинку, де зображений предмет, яким можна гратись, а в червоний – яким не можна гратись.

(Діти розкладають картинки у конверти)

Вихователь: Молодці, малята, ви чудово впоралися  з завданням. Добре запам’ятали, що не можна братии небезпечні речі, якими користуються дорослі.

Правило.

Не для гри малятам інструменти мами й тата.

(вихователь дістає з коробки відтітоньки Сови сюрприз для дітей, маленькі кіндер-сюрпризи)

Вихователь: Діти, за те, щови добре сьогодні запам’ятали якими іграшками можна гратися, а якими не можна, тітонька Сова приготувала для вас маленькі сюрпризи.

(вихователь роздає дітям подарунки)

Підсумок заняття:

Дітям треба бути обережними при користуванні предметів.