Пошук інформації на сайті

Меню сайта

kotuk

 

Тема: Котик

Мета: Допомогти дітям засвоїти новий спосіб зображення, жорстким сухим пензлем, який дає змогу найбільш яскраво передавати зображення обєкту. Закріпити вміння дітей створювати пейзаж за допомогою зім’ятого паперу. Формувати у дітей гуманні почуття, елементарні уявлення про доброту, чуйність; розвивати дрібні м’язи кисті рук. Виховувати інтерес до занять образотворчої діяльності.

 

 

 

Попередня робота: малювання снігу зімятим папером.

Хід заняття

Вихователь: Коли я йшла до дитячого садочка, то знаєте кого я зустріла?

                                   Аудиозапис муркотіння котика

Хто з хвостиком і вушками

В кого лапки з подушками?

Як ступа – ніхто не чує,

Тихо, крадучись полює.

І маленькі сірі мишки

Утікають геть від… (кішки)

Хтось стукає, та це ж те саме кошенятко, якого я зустріла.

Але чому воно таке сумне? (Холодно йому).

- Чому йому холодно?

- Що можна зробити? (Погладити, знайти йому багато друзів).

- В кого дома живуть кошенята?

- Якого кольору бувають котики?

Котик хоче щоб ви зробили вправи як кошенята.

Фізкультхвилинка:

Кицька з кошенятами весело гуляла,

Кицька кошеняток цьому навчала:

Тихенько стучати,

Мишок шукати,

На зеленій травичці

Весело стрибати.

Я приготувала для вас папір, фарбу, щіточки. Але малювати будемо незвичайно. Ми перетворимося на чарівників і зможемо малювати без води. Щіточки у нас непрості. Потрогайте, які вони цупкі. А на папері вже є зображення кошеняток, але не схожі на нашого котика. Він пухнастий, має мʼяку шерстку. І хоче, щоб ми теж намалювали котиків схожих на нього – пухнастих.

А ми з вами вміємо малювати пухнастих котиків.

А хочете, що я вас навчила?

Тож давайте розглянемо ваших кошенят.

Обведемо пальчиком контур котика і будемо називати в голос його частини.

А тепер так зробимо, але без фарби. Тепер покладіть пензлики і погляньте на дошку.

Набираю щіточкою фарбу коричневого кольору і «тичком» торкаюсь до паперу, але без води. Так я заповнюю весь контур малюнка. Щіточку тримаю вертикально (рівно). Тоді наше кошеня буде пухнасте. Потім я візьму звичайну щіточку і намалюю для кошеня клубочок, щоб йому було чим бавитися.

Ми з вами трішки відпочинемо, щоб наші ручки нас слухалися, правильно і красиво малювали, уявімо, що ми друкуємо казочку про котиків на компʼютері.

Пальчикова гімнастика

А тепер спробуємо намалювати. Не забудьте, що щіточку потрібно тримати вертикально.

- Якщо ви закінчили малювати кошенят, можете взяти щіточку і доповнити свій малюнок. Намалювати мʼячик, клубочок, сонечко. Пофантазуйте.

Виставка

Аналіз:

- Для чого ми це робили?

- Яку добру справу ми зробили?

- Як ми малювали?

- Що вийшло легко?

- Що важко?