Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Пам’ятка про підготовку і проведення майстер класу

1.Етап підготовки

  1. 1.Запрошення на майстер-клас у різних формах:
  • інтернет-оголошення на сайті, розсилка електронною поштою;
  • текстові форми — листівки, буклети, ого­лошення, афіші;
  • особисті контакти — усна інформація по телефону, на заходах тощо.
  1. 2.Структура оголошення про майстер-клас:
  • прізвище, ім'я, по батькові педагога-майстра;
  • відомості про педагога-майстра;
  • фото педагога-майстра;
  • тема майстер-класу;
  • анотація майстер-класу;
  • для кого проводиться;
  • дата проведення;
  • орієнтовна тривалість;
  • контактний телефон, електронна адреса.
  1. 3.Підготовка приміщення:
  • стільці, столи, планшети тощо;
    • килим (для рольових ігор, спеціальних вправ тощо);
    • технічні засоби (комп’ютер, проектор, екран, колонки, мікрофон, аудіопрогра- вач, інтерактивна дошка тощо);
    • обладнання залежно від профілю — стан­ки, мольберти, спортивні прилади тощо;
    • витратні матеріали — канцелярське при­ладдя (папір, ручки, олівці, маркери тощо); напої (мінеральна вода, кава, чай тощо).
  1. 4.Реєстрація учасників:
  • лист реєстрації учасників;
  • особи, відповідальні за реєстрацію.
  1. 5.Роздатковий матеріал для учасників май­стер-класу:
  • інформаційна довідка про майстер-клас;
    • методичні рекомендації із застосування технології, що демонструється;
    • дидактичні матеріали — схеми, викрій­ки, креслення, світлини тощо.
  1. 6.План-конспект майстер-класу (необхід­ний для самого педагога-майстра, також після за­кінчення майстер-класу план-конспект можна пе­редати для подальшої публікації).

План-конспект має мати таку структуру:

  • тема;
  • очікувані результати;
  • хід майстер-класу;
  • методи і прийоми;
  • дидактичні матеріали;
  • список літератури.

  1. Етап реалізації
    1. 1.Короткий виклад концептуальних основ власної системи роботи за темою майстер-класу (актуальність, новизна авторського підходу, ре­зультативність) .
    2. 2.Інформування щодо запропонованої фор­ми презентації досвіду педагога-майстра.
      1. 3.Постановка мети і завдань майстер-класу.
      2. 4.Активізація діяльності учасників май­стер-класу (тренінг, розминка тощо).
      3. 5.Презентація досвіду педагога-майстра як системи шляхом коментованого показу основних прийомів і методів його роботи з використанням таких форм, як:
  • елементи відкритого заняття з дітьми для учасників майстер-класу;
  • практичне заняття з учасниками майстер- класу — безпосереднє контактне навчан­ня основних прийомів здійснення діяль­ності, що демонструється;
  • рольові, імітаційні ігри з учасниками май- стер-класу.
  1. 6.Індивідуальна робота з учасниками май­стер-класу (за необхідності).
  2. 7.Здійснення відеозапису (або фотографу­вання) майстер-класу.
  3. Етап рефлексії
    1. 1.Самоаналіз педагогом-майстром прове­деного майстер-класу.
    2. 2.Відповіді педагога-майстра на запитання учасників майстер-класу щодо проведеного за­няття (гри тощо).
      1. 3.Загальна дискусія.
      2. 4.Заключне слово педагога-майстра.
      3. 5.Опитування учасників майстер-класу (ан­кетування).
        1. 6.Заповнення книги відгуків.
        2. 7.Для найбільш зацікавлених учасників май­стер-класу:
  • можливість ознайомитися з навчальною програмою;
  • консультації педагога-майстра;
  • форум на сайті;
  • відеозапис майстер-класу;
  • можливість запросити педагога-майстра у свій дошкільний заклад, де впроваджу­ється його методика, з метою отримання професійної допомоги.