Про стан роботи в ДНЗ щодо реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян» за підсумками 2021року
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
, Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», наказу по ДНЗ від 16.01.2020 №5 «Про заходи щодо виконання Закону України «Про звернення громадян», Класифікатора звернень громадян затверджених наказом від 16.01.2020 № 6. Відповідно до затвердженого наказом по ДНЗ графіком прийому громадян у закладі організована та проводиться робота з даного напрямку. У закладі наявна необхідна нормативна база з питання звернень громадян, ведеться журнал реєстрації звернень,розроблений графік особистого прийому.
За 12 місяців 2021 року до ДНЗ не надійшло жодного звернення у порівнянні з відповідним періодом 2020 року показник не змінився.
На особистому прийомі громадян протягом 2021 року було зареєстровано 4 звернень. Щодо категорії заявників, то це:
-
батьки вихованців закладу, які оформляють додаткові соціальні відпустки, як одинаки та потребують наявність довідок про те, що батько чи мати не бере участі у вихованні дитини;
Колективні та повторні питання не порушувалися. Під час особистого прийому розглянуті наступні питання: