Згідно річному плану роботи ДНЗ на 2018-2019 н.р. та з метою визначення стартових можливостей дошкільників і постановки конкретних завдань на перспективу, в період з 03.09.2018 по 14.09.2018. в ДНЗ проведено педагогічне обстеження дошкільників.
Обстежено 73 дитини, що склало 73% від загального облікового складу дітей.
Педагогічне обстеження проводилося вихователями у формі організованої безпосередньо освітньої діяльності при використанні спостережень, бесід, ігор.
Компетентність дітей в розв'язанні мовленнєвих завдань складає:
Лексична компетенція
Група |
В |
Д |
С |
Н |
Рання група |
0% |
- |
9% |
91% |
І-молодша |
0% |
12% |
18% |
70% |
ІІ - молодша |
0% |
24% |
64% |
12% |
Середня |
0 % |
18% |
73 % |
9% |
Старша |
0 % |
40% |
44% |
16% |
По ДНЗ |
0 % |
18.8% |
41.6% |
39.6% |
Граматична компетенція
Група |
В |
Д |
С |
Н |
||
Рання |
0% |
0% |
18% |
82% |
||
І- молодша |
0% |
0% |
30% |
70% |
||
ІІ- молодша |
0% |
0% |
94% |
6% |
||
Середня |
0 % |
0% |
36 % |
64% |
||
Старша |
0 % |
45% |
55% |
0% |
||
По ДНЗ |
0 % |
9% |
46.6% |
44.4% |
||
Звукова культура мовлення
Група |
В |
Д |
С |
Н |
Рання |
0% |
0% |
9% |
91% |
І-молодша |
6% |
18% |
41% |
35,9% |
ІІ -молодша |
0% |
0% |
94% |
6 % |
Середня |
0 % |
0% |
82 % |
18 % |
Старша |
0% |
50% |
50 % |
0% |
По ДНЗ |
6% |
13.6% |
55.2% |
25.2% |
Зв’язне мовлення
Група |
В |
Д |
С |
Н |
рання |
55 % |
27% |
9% |
9% |
І- молодша |
0% |
18% |
46% |
36 % |
ІІ- молодша |
0% |
0% |
76% |
24% |
Середня |
0% |
10% |
45% |
45% |
Старша |
25 % |
60% |
15 % |
0% |
По ДНЗ |
17.5% |
24.5% |
39.7% |
18.3% |
Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі:
Групи |
Високий |
Достатній |
Середній |
Низький |
|
рання |
0% |
0% |
19% |
81% |
|
І молодша |
5% |
18% |
48% |
29% |
|
ІІ молодша |
0% |
0% |
88% |
12% |
|
Середня |
0% |
0% |
91% |
9% |
|
Старша |
17% |
17% |
60,5% |
5,5 % |
|
По ДНЗ |
4.4% |
7% |
61.3% |
27.3% |
|
|
|||||
Дитина в соціумі:
Групи |
Високий |
Достатній |
Середній |
Низький |
|
рання |
0% |
0% |
64% |
36% |
|
І молодша |
5% |
23% |
53% |
23% |
|
ІІ молодша |
0% |
0% |
88% |
12% |
|
Середня |
0% |
9% |
64% |
27% |
|
Старша |
0% |
83% |
17% |
0 % |
|
По ДНЗ |
1% |
23% |
57% |
19% |
|
Особистість дитини:
Групи |
Високий |
Достатній |
Середній |
Низький |
|
рання |
0% |
27% |
46% |
27% |
|
І молодша |
0% |
46% |
42% |
12% |
|
ІІ молодша |
0% |
0% |
100% |
0% |
|
Середня |
0% |
27% |
54% |
19% |
|
Старша |
6% |
83% |
11% |
0 % |
|
По ДНЗ |
6% |
35% |
49% |
10% |
|
Дитина у світі культури:
Групи |
Високий |
Достатній |
Середній |
Низький |
|
рання |
0% |
27% |
46% |
27% |
|
І молодша |
0% |
12% |
70% |
18% |
|
ІІ молодша |
0% |
18% |
76% |
6% |
|
Середня |
0% |
0% |
81% |
19% |
|
Старша |
0% |
40% |
60% |
0 % |
|
По ДНЗ |
0% |
19% |
66% |
15% |
|
Гра дитини:
Групи |
Високий |
Достатній |
Середній |
Низький |
|
рання |
0% |
37% |
45% |
18% |
|
І молодша |
0% |
47% |
41% |
12% |
|
ІІ молодша |
0% |
6% |
82% |
12% |
|
Середня |
0% |
9% |
9% |
82% |
|
Старша |
28% |
50% |
22% |
0 % |
|
По ДНЗ |
5.6% |
29.8% |
39.8% |
24.8% |
|
Природа (світ рослин, світ тварин, сезонні ознаки)
Групи |
Високий |
Достатній |
Середній |
Низький |
|
рання |
0% |
0% |
55% |
45% |
|
І молодша |
0% |
0% |
18% |
82% |
|
ІІ молодша |
0% |
0% |
82% |
18% |
|
Середня |
0% |
9% |
64% |
27% |
|
Старша |
0% |
50% |
50% |
0 % |
|
По ДНЗ |
0% |
11.8% |
53.8% |
34.4% |