ПЛАН РОБОТИ ДУХОВНО – ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ
ЛАБОРАТОРІЇ «ЗЕРНИНКИ»
Вересень
- Читання оповідання: Скажи людині «Доброго дня!»
- Переказ твору за інтелектуальною картою (Н.Гавриш)
- Обговорення та вивчення етичного поняття «Ввічливість».
Скринька ввічливих слів.
- Створення рецепту пирога «Ввічливості»
Жовтень
- Читання оповідання: «Іменинний обід»
- Переказ твору за інтелектуальною картою.
- Обговорення та вивчення етичного поняття «Чуйність»
- Інсценування твору.
Листопад
- Читання оповідання: «Яблуко в осінньому саду»
- Переказ твору за інтелектуальною картою.
- Обговорення та вивчення етичного поняття: «Подільчливість»
- Ліплення за прочитаним твором: «Яблуко»
Грудень
- Читання оповідання: «Добре слово»
- Переказ твору за інтелектуальною картою.
- Обговорення та вивчення етичного поняття «Сердечність»
- Вправа «Карусель»
Січень
- Читання художнього твору: «Як білочка дятла врятувала»
- Переказ твору за інтелектуальною картою.
- Обговорення та вивчення етичного поняття: «Турбота»
- Малювання за прочитаним твором.
Лютий
- Читання оповідання: «Як Сергійко навчився жаліти»
- Переказ твору за інтелектуальною картою.
- Обговорення та вивчення етичного поняття: «Милосердя»
- Д/Г: « Мовчазний актор» (відтворити емоційні стани: сум, страх, жаль, радість, злість, здивування…)
Березень
- Читання та обговорення оповідання: «Соромно перед соловейком»
- Переказ твору за інтелектуальною картою.
- Обговорення та вивчення етичного поняття: «Чесність»
- Ліплення: «Соловейко»
Квітень
- Читання художнього твору: «Метелик і вогонь»
- Переказ твору за інтелектуальною картою.
- Обговорення та вивчення етичного поняття: «Слухняність»
- Бесіда на тему: « Чи завжди я слухняний» (самооцінка поведінки)
Травень
- Читання та обговорення оповідання: «Бо я людина»
- Переказ твору за інтелектуальною картою.
- Обговорення та вивчення етичного поняття: «Доброта»
- Бесіда з дітьми на тему: «Добро рятує, а зло – руйнує» (вчити дітей творити добро)