ПОГОДЖУЮ ЗАТВЕРДЖУЮ:
Начальник Директор ДНЗ ясел-садка № 4
Первомайського міжрайонного «»Дельфін»»
управління Ольга Гаврилюк
Головного управління ____________________
Держпродспоживслужби в «_______»______________2019
Миколаївській області
Олександр ГЛУХИЙ
________________________
«______»_____________2019р.
Паспорт
харчоблоку освітнього закладу
Дошкільного навчального закладу ясел-садка № 4 «Дельфін»
2019 р.
Паспорт харчоблоку освітнього закладу
1.1. Адреса, телефон: 55210, Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Корабельна 8а. Тел. (05161) 31239
1.2. Прізвище директора закладу: Гаврилюк Ольга Анатоліївна
1.3. Прізвище медичного працівника: Зубова Олена Василівна
1.4. Тип закладу: Заклад дошкільної освіти
1.5. Проектна потужність (вмістимість) закладу/фактична 220/117
- Організація харчування учнів, графік та умови харчування. Наявність договору на обслуговування їдальні, укомплектованість кадрами.
У закладі організовано 3-ти разове харчування дітей, яке здійснюється відповідно до норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних начальних закладах (затвердженої наказом Міністрества освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227; зі змінами) та відповідає добовій потребі дитячого населення у вітамінах, білках, жирах, вуглеводах та енергії відповідно до додатків до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 18 листопада 1999 року № 272 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах та енергії». Утримання та оснащення приміщень харчоблоку, транспортування, приймання та зберігання харчових продуктів, обробка сировини, виробництво та реалізація продукції, а також умови праці та особиста гігієна персоналу харчоблоку відповідають вимогамІнструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, від 17 квітня 2006 року № 298/227 таПорядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства освіти і науки України 01 червня 2005 року № 242/329.
Харчування дітей організується на основі примірного двотижневого меню на зимово-весняний та літньо-осінній періоди окремо. На всі страви наявні технологічні карти із зазначенням температурних режимів обробки страв.
Харчоблок укомплектований кваліфікованими кадрами згідно з штатним розписом закладу.
Графік харчування:
|
Рання група |
І молодша група |
ІІ молодша група |
Середня група |
Старша група |
Сніданок |
8.15 |
8.20 |
8.25 |
8.30 |
8.35 |
Обід |
11.45 |
12.00 |
12.15 |
12.25 |
12.35 |
Полуденок |
15.10 |
15.20 |
15.25 |
15.30 |
15.35 |
- 1.Кількість посадкових місць, площа на посадкове місце__117 місць, 1 м2.
- 2.Кількість дітей у закладі:117
- 3.Харчоблок власний, організатором харчування є управління освіти міської ради
Реєстраційний номер оператора ринку харчових продуктів r – UA – 14 – 18 – 219 (наказ від 04.08.2016 р № 245 – о)
- Спосіб організації харчування
ТАК/НІ |
Примітка |
||
3.1. |
Харчоблок (власне виробництво на сировині) |
так |
|
3.2. |
Привозне харчування, напівфабрикати |
ні |
|
3.3. |
Буфет-роздаткова |
так |
|
3.4. |
Буфет |
ні |
|
3.5. |
Приміщення для прийому їжі |
так |
|
3.6. |
Відсутнє все вищенаведене |
ні |
- 7.Впровадження процедур заснованих на принципах НАССР________ні___________________________
- Забезпечення виробництва на харчоблоці
- 1.Тип приміщення харчоблоку: типове.
- 2.Відповідність приміщення:
Харчоблок:
- Стеля – бетонні блоки, пофарбована вапном
- Стіни - панелі, облицьовані глазурованою плиткою на висоту 1,8 м, стіни штукатурені і пофарбовані вапном
- Вікна - металопластикові
- Двері – металопластикові
- Підлога - кахляна
- Контактні поверхні - металеві (харчова нержавіюча сталь)
Комора:
- Стеля – бетонні блоки, пофарбована вапном
- Стіни - штукатурені і пофарбовані вапном
- Вікна - металопластикові
- Двері – дерев’яні
- Підлога - кахляна
- 3.Забезпечення питною водою, яка відповідає гігієнічним вимогам, забезпечення гарячою та холодною протічною водою: Заклад забезпечений водою від центральної мережі водопостачання міста, договір № 18 від 16.01.2019 р. з КП «Первомайськводоканал» Первомайської міської ради. Згідно з дослідженням ДУ «Миколаївський ОЛЦ МОЗ України» Первомайським МРВЛД (договір № 180 від 01.08.2019 року) вода, якою забезпечений заклад відповідає ДСанПін 2.2.4-171-10 по мікробіологічним показникам. Гаряче водопостачання від електробойлера на 50 м3
- 4.Стан водопровідної мережі: задовільний, проведено внутрішню мережу водопостачання, проточна вода підведена до заготівельного цеху та мийного відділення харчоблоку.
- 5.Стан каналізаційної мережі : задовільний, проведено внутрішню мережу каналізації. Скид стоків у централізовані каналізаційні канали. Заключено договір на вивезення рідких нечистот № 14 від 04.01.2019 р з КП «Первомайськводоканал» Первомайської міської ради.
- 6.Стан вентиляційної мережі : задовільний, система вентиляції загальнообмінна природна через вентиляційні канали, кватирки та місцева витягувальна з механічним збудженням, зонт якої встановлено над електричною плитою.
- 7.Відповідність освітлювального обладнання: Усі приміщення харчоблоку достатньо забезпечені природним та штучним освітленням. Штучне освітлення забезпечується за допомогою ламп розжарювання. Всі лампи мають захисні плафони, , що відповідає вимогам Санітарного регламенту, затвердженого наказом Міністерства охорони
здоров’я України від № 234 . Заключений договір про постачання електричної енергії з ПАТ «Миколаївобленерго» № 86/56/13 від 04.01.2019 року. - 8.Наявність необхідних виробничих та допоміжних, складських приміщень, овочесховища (перелічити) та їх стан: мийне відділення, варочний цех, овочевий цех , 2 комори сухих продуктів, овочевий підвал знаходяться у належному стані
- 9.Достатня кількість та відповідність:
- кухонного та столового посуду:кухонний посуд в достатній кількості, в наявності 3 комплекти столового посуду. Весь посуд відповідає вимогам Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних начальних закладах (затвердженої наказом Міністрества освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227; зі змінами)
- промаркованого розробочного інвентаря: робочий інвентар промаркований та в достатній кількості, відповідає вимогам
- прибирального інвентаря та місць його зберігання: наявний прибиральний інвентар в достатній кількості, відповідає вимогам, зберігається у спеціально відведеному місці
- 10.Перелік дезінфікуючих та миючих засобів : клінідез (1100 таблеток), антисептик для рук, миючий засіб «Вухастий нянь», сода, мило господарське
4.11.Достатня кількість, відповідність та перелік технологічного і холодильного обладнання, його стан: електроплита (1), холодильник (4), морозильна камера (1), бойлер (80 л), м’ясорубка (1), пекарська шафа з терморегулятором (1), ; обладнання знаходитьсяу задовільному стані
4.12. Забезпечення технологічного процесу приготування страв згідно з картотекою та дотримання поточності виробництва: технологічний процес приготування страв виконується згідно з картотеками, поточність дотримується. На всі страви наявні технологічні карти із зазначенням температурних режимів обробки страв.
До приміщення харчоблоку веде окремий вхід, також наявний окремий вихід до роздавальної . Дотримуються правила товарного сусідства та поточності виробництва.
- 4.13.Дотримання вимог до гігієни персоналу, який працює в зоні поводження з харчовими продуктами :
- відповідність кваліфікаційним вимогам : наявні документи про освіту
- систематичне проведення навчання персоналу: систематично проходять санмінімум
- повнота та вчасність проходження медичних оглядів: відповідно до вимог наказу МОЗ № 280 від 23.07.2002 р
- наявність протипоказань: відсутні
- забезпечення спецодягом і спецвзуттям, засобами гігієни: Персонал харчоблоку забезпечений спецодягом та засобами гігієни у повному обсязі
- наявність інструктивних матеріалів (посадові інструкції, пам’ятки, правила, методичні рекомендації тощо): наявні у куточку споживача посадові інструкції, пам’ятки, правила, методичні рекомендації
- 14.Наявність переліку постачальників: ТОВ «М’ясницький двір», ФОП «Ткач І.С.»
- 15.Наявність супровідних документів на харчові продукти та сировину: наявні документи, які засвідчують якість та безпеку продуктів, сировини та накладні
- 16.Забезпечення дотримання вимог до транспортних засобів та умов транспортування: забезпечено транспорт постачальника, який відповідає санітарним вимогам
- 17.Ведення документації харчоблоку: документація з організації харчування ведеться відповідно до наказу ДНЗ ясел – садка № 4 «Калинонька» від 27. 12. 2018 № 62 «Про затвердження номенклатури справ ДНЗ ясел – садка №16 «Дельфін» » та призначення відповідальних за ведення і облік документації у 2019 році»»
Документація з організації харчування дітей |
|
06 - 01 |
Журнал закладки продуктів харчування. |
06 - 02 |
Журнал бракеражу готової продукції. |
06 - 03 |
Журнал бракеражу сирої продукції. |
06 - 04 |
Сертифікати якості продуктів. |
06 - 05 |
Журнал здоров’я працівників харчоблоку |
06 - 06 |
Журнал обліку дітей з дієтичного харчування |
06 - 07 |
Журнал обліку виконання норм харчування |
06 - 08 |
Журнал обліку відходів продуктів харчування |
- 18.Відповідність поводження з відходами: наявний журнал відходів та промарковані бачки з кришками для відходів
- 19.Організація «питного режиму» в закладі: Питний режим в закладі забезпечується кип'яченою водою з харчоблоку відповідно до р.5, п.5 Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, наказ МОЗ від 24.03.2016 № 234
- 20.Наявність програм лабораторного контролю, оцінка результатів лабораторних досліджень, належне зберігання «добових проб»: Наявні лабораторні дослідження води, що відповідають ДСанПіН 2.2.4-171-10. Добові проби зберігаються у окремому холодильнику протягом 24 годин після видачі страв при температурі від +2 до +6°С з маркуванням назви страви та часу реалізації.
- 21.Задокументовані процедури прибирання, миття і дезінфекції, заходи з запобігання проникнення шкідників (дезінсекція, дератизація): наявні графіки прибирання, інструкції щодо поводження із дезінфекційними заходами. Адміністарцію закладу укладено договір із ТОВ «Медична дезинфекція» на дезінсекційні та дератизаційні заходи № 52 від 12.02.2019 року.
- 22.Належне зберігання та облік токсичних речовин, в т.ч. деззасобів: деззасоби зберігаються у спеціальній шафі, у недоступному для дітей місці
4.23.Наявність аптечки першої невідкладної допомоги: наявна
5. Виявлені невідповідності: відсутність протірочної машини, обновити посуд.
6. Пропозиції по покращенню роботи харчоблоку: встановити протірочну машину, обновити посуд.
7. Виконання заходів по усуненню невідповідностей. Протягом 2020 – 2021 року встановити протірочну машину, обновити посуд.