Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Календар

Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

IMG 67b901649f23f49b4893bbcf68a9cdea V resize 71Краса природи - це одне з джерел, що живить доброту, сердечність і любов.
Зима дуже гарна пора року – вона нас просто зачаровує своєю красою. А цього річ, це взагалі - царство снігу і морозу. Здається, що весь світ пофарбовано в білий колір.
Ось і знову пішов сніг. Не встиг двірник розчистити доріжку і з дерева струсити сніг, як її знову замело, а на гілки дерев снігопад накинув білосніжний пух. Зима … Казка на яву…

Зиму полюбляють, як діти, так і дорослі. І це не дивно, бо зимова природа і справді нагадує казку А скільки радості ця чарівниця дарує дітям! Немає такої дитини, яка б не мріяла взимку швидше піти на захоплюючу прогулянку коли вся земля покривається пухнастим блискучим білим килимом. Також дуже корисно бути на вулиці зимового дня та дихати чистим морозним повітрям!


А ще, зимовий час – прекрасний привід розповісти про красу зимової пори. Діти дізнаються багато цікавого про природу, а прогулянки перетворяться в подорожі.
Радіють справжній зимі і вихованці закладу дошкільної освіти № 4 «Дельфін»
Під час прогулянок, вихователі вміють вдало зацікавити дітей об'єктом спостереження, щоб помилуватись ним. Бо тільки зацікавлення викликає допитливість, тільки милування породжує найдобріші почуття, бажання зберегти, допомогти, примножити.
Слід нагадати, що природа є важливим засобом, як гармонійного та і всебічного розвитку дошкільників. Спали на думку слова великого педагога Василя Сухомлинського, який говорив, що перед дітьми, особливо маленькими, ніколи неможна закривати живе віконечко у світ природи.
Активне спілкування з природою породжує і зміцнює у дитини безцінну якість, властиву людській особистості,- доброту. Але як же дати відчути дітям радість перших відкриттів, коли вони входять у дивний світ, що навколо ? Як перетворити природу у могутній засіб виховання гуманних почуттів? І чи зможе дошкільник засвоїти зв'язки між явищами та зрозуміти залежність між природними об'єктами? Виявляється, може, і найпростіший шлях до цього – спостереження.
Тим часом, поки у нас, дорослих, зима асоціюється зі снігом, морозом і кількома святами, для дітей це три місяці казки, яка завдяки нам може стати однією з найбільш і незабутніх. І для цього зовсім не потрібно прикладати багато зусиль, достатньо лише декілька хвилинкок - милування в природі.
З допомогою хвилинок милування наші педагоги намагаються задіяти тонкі механізми впливу на емоційну сферу дитини та створити гарний настрій на весь день.
Біля нашого закладу ростуть ялиночки. Вони немов кришталеві,вкриті снігом , і саме зараз ці красуні набули особливої чарівності. Під час щоденних прогулянкок, діти насолоджуються їхньою красою до нескінченності. Сніг, немов дорога тканина, блищить і переливається на гілочках дерев під променями зимового сонця. А ще з неба падають гарні сніжинки, які діти люблять ловити і милуватися ними на долоньці.
Дуже важливо саме у ранньому віці дітям відкривати якомога більше незрозумілого... У дитини виникає багато питань: чому? ...дитина думає спостерігаючи і спостерігає думаючи, - це винятково важлива умова вияву, вираження талановитості дитини. У системі виховання Сухомлинського саме природі, як об' єкту пізнання, приділяється велика увага. Але природа сама собою не виховує. Виховує тільки активна взаємодія людини з природою. Василь Олександрович говорив:«Ми прагнемо, щоб усе життя вихованців було сповнене творінням у світі природи» і вона перекликається з екологічною проблемою сьогодення, успіх у вирішенні якої належатиме саме нашим дітям.