Тема: «Ключик від країни Мудрості» Мета: Перевірити знання дітей з різних розділів програми: Математика:
Грамота: робити звуковий аналіз слів, читання слів. Зв’язне мовлення: відповідати повними реченнями, складати речення з заданим словом, переказувати знайомі твори Сухомлинського. Словник: активізувати акттивний словник за темою "школа". Розвивати: творчу уяву, мислення, вміння робити логічні висновки. Виховувати: позитивне ставлення до школи. Матеріал: чарівний мішечок, ноутбук, картки з завданнями, аудіозапис для фізхвилинки, м’яч, «Цікавий кубик», дзвіночок, картки – правила, інтелектуальна карта «Школа», ключик. Хід заняття: І. Вступна частина. Налаштування на заняття: Вправа «Передай дзвіночок» та пригадування правил заняття за допомогою карток. Діти, ви бажаєте потрапити в Країну Мудрості? Можливо хтось здогадався, де знаходиться ця країна? Давайте прочитаємо ключове слово нашого заняття "ШКОЛА". Які асоціації виникають у вас з цим словом? Вправа «Асоціації» (знання, вчителька, уроки, друзі, підручники, портфель…) Складіть речення зі словом. «школа». Так, це країна Мудрсті, де побувають усі. Я знаю лише одне, що у цю країну свого часу потрапляли усі люди на Землі. Мотивація: Ключик від країни Мудрості знаходиться в одного хлопчика – героя казки, яку ви всі бачили та читали. Можливо хтось знає його ім’я? (зображення Буратіно на екрані) А щоб отримати ключик потрібно виконати п'ять завдань . І за виконані завдання, якщо ми будемо уважними, нам Буратіно подарує ключик. Номер завдання, яке ми зараз будемо виконувати дістанемо з чарівного мішечка. ІІ. Основна частина. Завдання 1 Придумати та розв’язати задачі за малюнкам. Завдання 2. Гра з м'ячем «Математична розминка» Який сьогодні день? Яка частина доби? Скільки днів має тиждень? Яка пора року? Скільки пір року? Скільки місяців у кожної пори року? - Молодці, всі справилися із завданням. Завдання 3. Вправа «Порахуй геометричні фігури» Треба пам'ять розвивати, Щоб у цій країні побувати. Тож уважним, друже, будь, І нічого не забудь! А зараз вам Буратіно пропонує відпочити під його веселу музику. Весела фізхвилинка «Скажіть, як його звати» Завдання 4 Виконати звуковий аналіз слів: машина, котик, папуга. Завдання 5 Вправа «Назви героя»» (пригадування героїв творів В.О.Сухомлинського: дідусь з оповідання «Перестелимо постіль дідусеві», бабуся з оповідання «Скажи людині «Здрастуйте», дівчинка Оля з оповідання «Добре слово», хлопчик Сергійко з оповідання «Як Сергійко навчився жаліти», дівчинка Ніна з оповідання «Іменинний обід»,метелик з оповідання «Метелик і вогонь», білочка з оповідання «Як білочка дятла врятувала», дідуся з оповідання «Зломлена гілка». За всі виконані завдання Буратіно дарує вам ось цей «Золотий ключик» від країни Мудрості. ІІІ. Заключна частина А зараз давайте пригадаємо наше заняття, а допоможе нам «Цікавий кубик» (метод «кубування») Кубик тримайте – та відповідайте. |
Я бажаю, щоб ви країну Мудрості полюбили, з великою охотою до неї ходили, добре навчалися, поважали людей та росли здоровими. |