Складові опису передового педагогічного досвіду
-
Актуальність досвіду (обґрунтування необхідності вивчення досвіду з точки зору завдань, поставлених державою перед закладом освіти.
-
Теоретична база досвіду (теоретичні ідеї та положення, які є обґрунтуванням його практичної значимості).
-
Новизна, провідна ідея досвіду (виділення головного, найбільш суттєвого в досвіді, чим він відрізняється від інших).
-
Система педагогічних ідей, технологія діяльності педагога, так звана модель досвіду (його зміст, форми, методи, прийоми, засоби, види діяльності, які використовує педагог для розв’язання поставлених завдань).
-
Наслідки, результативність досвіду (певні кількісні та якісні показники, що підтверджують його цінність, корисність, значимість)