Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Календар

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

bezymyannyy25Засідання №1

Тема:педагогічний тренінг «Забезпечення рухової активності дошкільнят протягом дня»

Мета:

підвищити рівень професійної компетенції вихователів щодо забезпечення рухової активності дошкільнят протягом дня, збереження та зміцнення здоров’я дошкільників засобами фізичного виховання;

поглибити знання про основні засоби та умови фізичного виховання дітей у ДНЗ;

створити сприятливу атмосферу для творчої діяльності молодих педагогів.

Хід заходу

Привітання «Потискування рук»

Вітатися необхідно правою рукою в одну сторону, не відпускаючи правої

руки, привітатися лівою рукою з іншою людиною, відпустити праву руку,

привітатися з третьою людиною, тільки потім можна відпустити ліву руку длятого, щоб привітатися з четвертою людиною і т. ін. Найголовніше, не відпускатируку, поки не знайдеш, із ким привітатися.

Вправа «Знайомство»

Мета: надати можливість учасникам ближче познайомитися між собою.

На аркуші паперу учасники малюють чотири малюнки:

значна подія в дитинстві;

значна подія в підлітковому віці;

значна подія останніми роками;

значна подія у майбутньому (як уявляють).

Вправа «Мої вимоги до групи»

— Що вам важливо для комфортної роботи?

Учасники працюють у трьох підгрупах. На аркуші паперу АЗ — сонечко,

промінець якого — правило. Необхідно назвати найбільший промінець, тобтостіками викласти промінці.

Скласти правила роботи у групі та написати на стікерах.

Бути уважним.

Бути активним.

Бути доброзичливим.

Дотримуватися регламенту.

Бути відкритим.

Дотримуватися правила взаємодопомоги. Дотримуватися правила «піднятоїруки». Говорити від власного імені.

Теоретичний блок :

Виступ на тему:

-         «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу»;

-         Перегляд презентації «ОРГАНІЗАЦІЯ ФІЗКУЛЬТУРНО- ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В ДНЗ»

Практична частина

Перегляд форм роботи

Аналіз форм роботи

Групова дискусія

У груповій дискусії беруть участь усі учасники. Стільці ставлять півколом.

І етап. Тренер дає завдання «Шляхи оптимізації рухової активності дітей на

прогулянці» (5 хвилин).

ІІ етап. Учасники обговорюють індивідуальні результати, доходять єдиного

групового рішення і презентують його (5 хвилин).

Рольова гра

Слід об'єднати учасників у пари за допомогою методу «Стрільба

очима». Учасники утворюють коло, опустивши очі. За сигналом ведучого всі

піднімають очі, намагаючись зустрітися з ким-небудь поглядом. Якщо це вдалося,

пари залишають коло. Кожній парі пропонують обрати або роль «вихователя», абороль «дитини», виконавши практичне завдання.

1. Навчити дитину стрибати в довжину з місця.

2. Навчити дитину правильно виконувати стрибки у висоту з розбігу.

3. Навчити дитину метати способом «із-за спини через плече».

4. Навчити дитину стрибати у висоту з розбігу.

Кожна пара готує своє завдання впродовж 5 хвилин, потім усі разом

переглядають демонстрацію основних рухів «дитиною» і пояснення «вихователя».

Обговорюють, наскільки правильно виконано практичне завдання з точки зоруметодики фізичного виховання.

Оцінювання ефективності зустрічі

За допомогою відповідей на стікерах можна оцінити ефективність тренінгу.

Що сподобалося?

Ідеї, думки.

Повернутися до аркушів паперу, де на спікерах учасники записали, що

очікують від тренінгу, а чого побоюються. Запропонувати забрати стікери з

очікуваннями, якщо вони здійснилися, залишити стікери з побоюваннями, якщо

вони не справдилися.

Метод «Психотехніка». Лист до самого себе.

Учасники пишуть листа собі, називають усе, що вони мають намір зробити

за результатами зустрічі. Потім кожен вкладе свій лист у конверт, адресованийсобі.

Через деякий час (місяць-два) необхідно надіслати листа адресатам. Це є

нагадуванням учасникам про їх наміри після засідання ШПСВ. (На наступному засіданні зацією темою педагоги прокоментують його широкому загалу слухачів.)

Використані джерела

1. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні.

2. Вільчновский Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей

дошкільного віку. – Львів.- 1998р.

3. Вільчновский Е.С.Організація рухового режиму дітей у дошкільному навчальному закладі.

4. Денисенко Н. Основні засади організаційної роботи з фізичного

виховання дітей // Дошкільне виховання. - 2001. - № 11. - С. 25-27

5. Дмитренко Т.Г. Теорія методика фізичного виховання дітей раннього і

дошкільного віку. - К.,1974р.

6. Організація фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному

закладі: інструктивно-методичні рекомендації // Дошкільне виховання. -

2004. - № 10. - С. 5-7

7. Хохлаєва Д.В. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку.