Картка аналізу проведення ранкової гімнастики
Дата :
Група :
Вихователь:
Кількість дітей:
|
Критерії аналізу |
Висновки |
Підготовка до проведення ранкової гімнастики(санітарно-гігієнічні умови, інвентар, планування) |
|
|
Проведення ранкової гімнастики згідно з режимом дня |
|
|
Відповідність одягу вихователя та дітей |
|
|
Проведення вступної частини ранкової гімнастики ( різні види ходьби, біг, перешикування) |
|
|
Дозування гімнастичних вправ з урахуванням вікових особливостей дітей |
|
|
Використання різних вихідних положень |
|
|
Чіткість показу, пояснення, якість виконання рухів вихователем |
|
|
Якість виконання рухів дітьми |
|
|
Використання атрибутів, раціональний спосіб їх роздавання
|
|
|
Використання музичного супроводу |
|
|
Контроль вихователя за поставою, якістю рухів, правильним диханням дітей під час виконання вправ |
|
|
Добір вправ на всі групи м’язів та їх послідовність кількість вправ з урахуванням вікових особливостей дітей |
|
|
Індивідуальний підхід до кожної дитини з урахуванням її фізичної підготовленості |
|
|
Оптимальність навантаження |
|
|
Вправи на відновлення дихання та розслаблення |
|
|
Загальна сума балів |
|
|
Коефіцієнт якості |
|
Рівні для кожного критерію:
високий — 3 бали; середній — 1 бал;
достатній — 2 бали; низький — 0 балів.
Підрахуноккоефіцієнтуякості: К = загальна сума балів/40
Показникикоефіцієнтуякості:
1–0,9 — високийрівень; 0,79–0,6 — середнійрівень;
0,89–0,8 — достатнійрівень; < 0,6 — низькийрівень.
Висновки:
Рекомендації:
Ознайомлена ________________