ПРОВЕДЕННЯ КРУГЛОГО СТОЛУ «Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти. Міф чи реальність?»
2 листопада в закладі дошкільної освіти провели круглий стіл на тему: «Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти. Міф чи реальність?»Його мета: активізувати внутрішню енергію учасників для створення гарного настрою у групі; розвивати оригінальність і гнучкість мислення, стимулювати творчу уяву та фантазію, згуртувати колектив, сприяти розвитку перспектив професійного зростання і розширення сфер ефективних дій у професійній діяльності . Учасники круглого столу мали можливість познайомитись:
- З суттю Нової школи (НУШ) та базового компоненту дошкільної освіти;
- Зі складовими поняття «готовність дітей до школи»;
- Отримати ряд корисних порад та цікавої інформації.
У роботі круглого столу взяли участь учителі ЗОШ №5, вихователі старших та середніх груп ДНЗ№5 та ДНЗ №24.
Ведуча засідання, директор Гаврилюк Ольга Анатоліївна, запросила повести розмову про Нову українську школу – школу компетентностей XXІ століття.
В рамках цього питання обговорення велося навколо ключевих компетентностей НУШ, де педагоги до назв компетентностей добирали їх зміст.
Вчителі ЗОШ №5 розповіли якими наскрізними вміннями мають володіти школярі відповідно до НУШ.
Присутні дійшли висновку, що усі ключеві компетентності НУШ однаково важливі й взаємопов’язані.
Наприкінці зустрічі учасники круглого столу склали формулу успіху:
«Діти + Батьки + ДНЗ + Школа = Радість + Здоров’я+ Комфорт».