У всіх випадках, коли це тільки можливо, усі діти мають навчатися разом. Звісно, всі діти різні: комусь легше дається один матеріал, комусь – інший, у когось може бути дефіцит уваги, а в когось труднощі з пересуванням. Інклюзія в освіті передбачає, що, попри певні життєві обставини, в яких опиняється дитина, у неї має бути можливість і доступ до якісної освіти й підтримка з боку вчителів.
Цей пункт ми виділяємо окремо ще й для того, щоб наголосити: дуже важливо показувати дітям різноманіття нашого світу змалечку. Діти, які зростають із розумінням, що всі люди різні, але мають рівні можливості, у подальшому так само із розумінням та прийняттям ставляться до інших. А це зменшує ризики дискримінації та негативного ставлення до людей, які відрізняються за якимись ознаками, вже у дорослому житті.
Матеріали для ознайомлення в рамках інформаційної кампанії «Україна без бар’єрів»
- «Довідник безбар’єрності», який знаходиться за посиланням - https://bf.in.ua/;
- айдентика створена в рамках ініціативи першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів». Додавати згадування відповідної ініціативи першої леді у дописах на тему безбар’єрності. Айдентика знаходиться за посиланням - https://barrierfree.crevv.com;
- наративи та ключові повідомлення викладені у Комунікаційній стратегії з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/366-2021-%D1%80#n10