Святий Миколаю, тебе закликаю, прийди до нас - в зимовий час!
Морозна нічка візерунки
На вікнах старанно пряде.
Йде Миколай, несе дарунки
І в кожну хату він зайде.
Сьогодні таке довгоочікуване, світле свято - День Святого Миколая!
«Як звірята ялинку прикрашали»
Ляльковий театр – мистецтво синтетичне, він впливає на маленьких глядачів цілим комплексом художніх засобів. Під час показу спектаклів лялькового театру застосовуються і художнє слово, й наочний образ – лялька, і живописне – декоративне оформлення, і музика – пісня, музичний супровід.
11 грудня в нашому садочку відбулася вистава «Як звірята ялинку прикрашали», яка дуже сподобалася дітям. Перегляд вистави проходив з хорошими емоціями, веселим настроєм та щирим дитячим сміхом. Діти не просто були глядачами, а взяли активну участь в виставі. Вони допомогли звірятам прикрасити ялинку до свята. Гучними оплесками вони подякували акторам за чудову гру.
7 грудня з дітьми І молодшої групи ( вихователь Шпілівенко Н.В.) було проведено заняття на тему: «Герої улюблених казок». В гості до малят завітали герої казки «Рукавичка». Заняття було цікавим та насиченим. В кінці заняття Наталя Вікторівна запропонувала розфарбувати рукавички та подарувати Ведмедику. Заняття було проведено на високому рівні.
7 грудня з дітьми старшої групи (вихователь Шалигіна Ю.О.) було проведено заняття для батьків.
В гості до них завітала фея Добринка, яка за кожне виконане завдання дарувала чарівні пелюсточки, склавши які діти отримали слово «Добро».
06.12.2018. в закладі відбулось засідання педагогічної ради на тему: «Формування основ безпечної поведінки дошкільників шляхом створення сприятливого соціального середовища». Під час розгляду даної теми педагогами була створена ментальна карта, яка дала змогу узагальнити їхні знання.
5 грудня з дітьми ІІ молодшої групи «Веселка» (вихователь Тимофєєва В.В.)
було проведено заняття з безпеки життєдіяльності на тему: «Безпечні і небезпечні предмети». В цікавій ігровій формі, з використанням ІКТ, діти вчились дотримуватись правил безпечного користування предметами. Слід відмітити, що під час роботи дітей на індивідуальних картках, вони показали високий рівень розвитку.