Меню сайта

Погода

                       ПЛАН РОБОТИ ДУХОВНО – ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ

                             ЛАБОРАТОРІЇ «ЗЕРНИНКИ»

                                       Вересень

  1. Читання оповідання: Скажи людині «Доброго дня!»
  2. Переказ твору за інтелектуальною картою (Н.Гавриш)
  3. Обговорення та вивчення етичного поняття «Ввічливість».

Скринька ввічливих слів.

  1. Створення рецепту пирога «Ввічливості»

                       Жовтень

  1. Читання оповідання: «Іменинний обід»
  2. Переказ твору за інтелектуальною картою.
  3. Обговорення та вивчення етичного поняття «Чуйність»
  4. Інсценування твору.

                       Листопад

  1. Читання оповідання: «Яблуко в осінньому саду»
  2. Переказ твору за інтелектуальною картою.
  3. Обговорення та вивчення етичного поняття: «Подільчливість»
  4. Ліплення за прочитаним твором: «Яблуко»

                   Грудень

  1. Читання оповідання: «Добре слово»
  2. Переказ твору за інтелектуальною картою.
  3. Обговорення та вивчення етичного поняття «Сердечність»
  4. Вправа «Карусель»

                                           Січень

  1. Читання художнього твору: «Як білочка дятла врятувала»
  2. Переказ твору за інтелектуальною картою.
  3. Обговорення та вивчення етичного поняття: «Турбота»
  4. Малювання за прочитаним твором.

                           Лютий

  1. Читання оповідання: «Як Сергійко навчився жаліти»
  2. Переказ твору за інтелектуальною картою.
  3. Обговорення та вивчення етичного поняття: «Милосердя»
  4. Д/Г: « Мовчазний актор» (відтворити емоційні стани: сум, страх, жаль, радість, злість, здивування…)

                   Березень

  1. Читання та обговорення оповідання: «Соромно перед соловейком»
  2. Переказ твору за інтелектуальною картою.
  3. Обговорення та вивчення етичного поняття: «Чесність»
  4. Ліплення: «Соловейко»

                     Квітень

  1. Читання художнього твору: «Метелик і вогонь»
  2. Переказ твору за інтелектуальною картою.
  3. Обговорення та вивчення етичного поняття: «Слухняність»
  4. Бесіда на тему: « Чи завжди я слухняний» (самооцінка поведінки)

                 Травень

  1. Читання та обговорення оповідання: «Бо я людина»
  2. Переказ твору за інтелектуальною картою.
  3. Обговорення та вивчення етичного поняття: «Доброта»
  4. Бесіда з дітьми на тему: «Добро рятує, а зло – руйнує» (вчити дітей творити добро)
маски для лица
народная медицина