Меню сайта

Погода

                         Тема: «Людина починається з Добра»

Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про моральні якості людини: доброту, чуйність, турботливість, сприяти прояву цих якостей у повсяк - денному житті; формувати вміння будувати прості та складні речення, добирати антоніми до даних слів; вчити аналізувати поведінку героїв оповідань, свою, товаришів; спонукати дітей до прояву позитивних емоцій від добрих вчинків власних і чужих; розвивати мислення, зв’язне мовлення, уяву, пам’ять; виховувати повагу, любов до людей, доброзичливість, самостійність.

     Матеріал: ілюстрації до дидактичних ігор „Що добре, а що погано”, „Сонячні подарунки”, „Визволемо птахів із біди”, 2 ляльки, чайний сервіз, декорації лісові, лист від Казкаря, карта - маршрут, олівці, малюнки злої та доброї феї, солодощі.

Докладніше...

Заняття на тему: «Стежкою краси і добра»

Програмові завдання:вчити дітей усвідомлювати за допомогою творів В. О. Сухомлинського, що до людей слід ставитися привітно, доброзичливо; вчити культури спілкування (вітатися, прощатися, просити, відмовляти); створювати такі умови й відповідні ситуації, щоб кожна дитина змогла проявити своє вміння спілкуватися; Закріпити математичні навички в рішенні прикладів; Вправляти в звуковому аналізі слів, продовжувати вчити дошкілят ділити слова на склади. Виховувати тактовність, уміння прислухатися до порад старших, робити висновки.

                        

Докладніше...

                       ПЛАН РОБОТИ ДУХОВНО – ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ

                             ЛАБОРАТОРІЇ «ЗЕРНИНКИ»

                                       Вересень

  1. Читання оповідання: Скажи людині «Доброго дня!»
  2. Переказ твору за інтелектуальною картою (Н.Гавриш)
  3. Обговорення та вивчення етичного поняття «Ввічливість».

Скринька ввічливих слів.

  1. Створення рецепту пирога «Ввічливості»

Докладніше...

              Азбука моральної культури

              (В.О.Сухомлинський)


«Ти живеш серед людей. Не забувай, що кожний твій вчинок, кожне твоє бажання позначається на людях, що тебе оточують. Знай, що є межа між тим, що тобі хочеться, і тим, що можна.
Перевіряй свої вчинки... Роби все так, щоб людям, які тебе оточують, було добре».


«Ти користуєшся благами, створеними іншими людьми. Люди дають тобі щастя дитинства. Плати їм за це добром».



«Усі блага і радощі життя створюються працею. Без праці не можна чесно жити... Нероба, дармоїд — це трутень, що пожирає мед працьовитих бджіл. Навчання — твоя перша праця. Йдучи до школи, ти йдеш на роботу».

Докладніше...