Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Реєстрація на сайті

Пошта

Погода

odjagЗначення форми одягу для занять з хореографії

Танець - це не тільки фізична підготовка, а ще й прищеплення естетичного смаку та загальної культури дитини. Коли вона починає займатися хореографією завжди постає питання форми одягу. Яку ж купити і де? Це важливо не тільки для педагога, але і для самих дітей. Зовнішній вигляд для них має велике значення.Є загальні певні вимоги до форми одягудля занять хореографією. Форма в групі повинна бути єдиною. Вона створює особливу атмосферу на занятті, форма виховує акуратність і дисциплінує. У ній навіть найпростіші танцювальні рухи будуть виглядати набагато красивіше і з'явиться позитивний настрій, активізується бажання працювати. Спеціальний одяг допоможе дитині відчути себе танцором і членом колективу. Форма повинна бути зручною і комфортною, красивою, чистою і охайною.

Детальніше...

CHeshki

xoreografiaПоради хореографа

     Останнім часом мистецтво танцю посіло чільне місце в системі художньої освіти дошкільнят. Навчати свою доньку або сина у хореографічній студії нині модно і престижно.

Уроки танцю суттєво впливають на формування індивідуальності дитини. Слід пам’ятати, що уроки танцю, це передусім, уроки мистецтва, яке є могутнім чинником становлення емоційно-особистісного життя людини. На жаль, чимало дорослих вважають танець лише своєрідної гімнастикою. Між тим, виховання емоційності, духовності – найважливіший аспект хореографічних занять.

Детальніше...

                         Тема: «Людина починається з Добра»

Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про моральні якості людини: доброту, чуйність, турботливість, сприяти прояву цих якостей у повсяк - денному житті; формувати вміння будувати прості та складні речення, добирати антоніми до даних слів; вчити аналізувати поведінку героїв оповідань, свою, товаришів; спонукати дітей до прояву позитивних емоцій від добрих вчинків власних і чужих; розвивати мислення, зв’язне мовлення, уяву, пам’ять; виховувати повагу, любов до людей, доброзичливість, самостійність.

     Матеріал: ілюстрації до дидактичних ігор „Що добре, а що погано”, „Сонячні подарунки”, „Визволемо птахів із біди”, 2 ляльки, чайний сервіз, декорації лісові, лист від Казкаря, карта - маршрут, олівці, малюнки злої та доброї феї, солодощі.

Детальніше...