Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Календар

Вересень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Автор – Ш.Амонашвіліamonashvili

Суть технології. Система виховання та навчання за Ш.Амонашвілі – це "педагогіка цілісного життя дітей та дорослих", яка будується на началах гуманності й віри в дитину, вихованні творчістю і співпрацею педагогів із дітьми, де в якості педагогів розуміються також батьки. Гуманна педагогіка є педагогікою дисципліни, любов до дитини не може шкодити їй. За Амонашвілі, дітям необхідно пропонувати такі справи, за які вони можуть братися не колись, а зараз же, і перші кроки мають приводити їх до перших успіхів, а не невдач. На думку педагога-новатора, головне у навчанні – це заохочувати дітей до власного пошуку, власного шляху пізнання світу, необхідно вчити їх самостійності, готувати до дорослого життя. В цьому і полягає роль і обов’язок вчителя та вихователя. Моральною основою дитячої кооперації в системі Ш.Амонашвілі є здатність радіти успіхам інших, готовність прийти на допомогу, причому не тільки в межах свого колективу: старші діти допомагають молодшим, беруть над ними шефство. Цікавими методичними новаціями у цій концепції є: - скасування оцінок за навчання у балах;
- недопустимість порівняння дітей між собою („він у нас найрозумніший, беріть із нього приклад”); - навчання одразу на кількох доступних дітям рівнях, наприклад, читання можливе від знайомства з буквами для одних до біглого читання для інших; - співучасть дітей у побудові занять, у складанні завдань, утворенні власного підручника, в плануванні відповідей.

 

Інноваційна розвивально-корекційна технологія М.М. Єфименка»

Зберегти психічне і фізичне здоров’я кожної дитини – одне з провідних завдань дошкільного навчального закладу.

Державний стандарт дошкільної освіти, Базовий компонент дошкільної освіти, орієнтує на створення в дошкільному закладі здоров’язбережувального простору, тобто таких умов, за яких увесь освітній процес здійснюється на засадах збереження і зміцнення здоров’я дитини, формування у неї здорового способу життя.

Необхідна складова такого простору – використання оздоровчих, здоровязбережувальних технологій.

На сучасному етапі науковцями розроблено таку класифікацію оздоровчих технологій:

1. Профілактично-лікувальні технології

* Ароматерапія – дихання аромамаслами.

* Фітотерапія – напої з лікарських рослин – це приємне оздоровлення.

* Сольові лампи використовують під час денного сну.

Детальніше...

schetnye palochki kjuizenera 1Назва інноваційної технології: Палички Кюїзенера

Автор: Кюїзенер – Бельгійський математик

Суть інноваційної технології:

Система Кюїзенера призначена для навчання математики від 3 річного віку до старшокласників.

Особливості цього матеріалу – абстрактність, універсальність, висока ефективність.

Палички Кюїзенера формують у дітей елементарні математичні уявлення: що таке число і цифра, довжина і ширина, сумма і різниця, натуральний ряд чисел і склад числа.

Результативність використання:

Як дидактичний засіб – палички сприяють розвиненню уяви, наочно-дійового і наочно-образного мислення, узагальнюють уявлення про різні поняття.юїзенера