Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Лепбук екологіяЩо таке лепбук?

Це - новий засіб навчання з Америки.

По суті лепбук являє собою папку або міні-книжку, в якій систематизовані знання з якоїсь теми. Теми можуть бути як широкі («Математика», «Погода», «Спорт»), так і вузькі («Кішки», «Сніг», «Яблука»). У такій книжці багато кишеньок та конвертиків, що містять необхідний систематизований матеріал (у тому числі ілюстративний) для вивчення і закріплення знань по темі.

 

Детальніше...

Автор – Ш.Амонашвіліamonashvili

Суть технології. Система виховання та навчання за Ш.Амонашвілі – це "педагогіка цілісного життя дітей та дорослих", яка будується на началах гуманності й віри в дитину, вихованні творчістю і співпрацею педагогів із дітьми, де в якості педагогів розуміються також батьки. Гуманна педагогіка є педагогікою дисципліни, любов до дитини не може шкодити їй. За Амонашвілі, дітям необхідно пропонувати такі справи, за які вони можуть братися не колись, а зараз же, і перші кроки мають приводити їх до перших успіхів, а не невдач. На думку педагога-новатора, головне у навчанні – це заохочувати дітей до власного пошуку, власного шляху пізнання світу, необхідно вчити їх самостійності, готувати до дорослого життя. В цьому і полягає роль і обов’язок вчителя та вихователя. Моральною основою дитячої кооперації в системі Ш.Амонашвілі є здатність радіти успіхам інших, готовність прийти на допомогу, причому не тільки в межах свого колективу: старші діти допомагають молодшим, беруть над ними шефство. Цікавими методичними новаціями у цій концепції є: - скасування оцінок за навчання у балах;
- недопустимість порівняння дітей між собою („він у нас найрозумніший, беріть із нього приклад”); - навчання одразу на кількох доступних дітям рівнях, наприклад, читання можливе від знайомства з буквами для одних до біглого читання для інших; - співучасть дітей у побудові занять, у складанні завдань, утворенні власного підручника, в плануванні відповідей.

 

Інноваційна розвивально-корекційна технологія М.М. Єфименка»

Зберегти психічне і фізичне здоров’я кожної дитини – одне з провідних завдань дошкільного навчального закладу.

Державний стандарт дошкільної освіти, Базовий компонент дошкільної освіти, орієнтує на створення в дошкільному закладі здоров’язбережувального простору, тобто таких умов, за яких увесь освітній процес здійснюється на засадах збереження і зміцнення здоров’я дитини, формування у неї здорового способу життя.

Необхідна складова такого простору – використання оздоровчих, здоровязбережувальних технологій.

На сучасному етапі науковцями розроблено таку класифікацію оздоровчих технологій:

1. Профілактично-лікувальні технології

* Ароматерапія – дихання аромамаслами.

* Фітотерапія – напої з лікарських рослин – це приємне оздоровлення.

* Сольові лампи використовують під час денного сну.

Детальніше...