Відкритий перегляд заняття духовно – інтелектуальної лабораторії «Зернинки»
на тему:«Стежкою Добра» ( Керівник: Мукан С.В.)
Мета: учити робити припущення та аналізувати події та явища в оповіданнях В. О. Сухомлинського , як прояв доброти висловлюючи своє ставлення до прочитаного, збагачувати словник дітей.
Формувати компетентність дитини.
Розширювати знання дітей про людські цінності.
Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять , мислення ( до добрих вчинків), креативність, творчі здібності.
Виховувати: бажання творити добро, духовні цінності.
ПЛАН РОБОТИ ДУХОВНО – ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ «ЗЕРНИНКИ» Керівник: С.В.Мукан
Вересень
- Читання оповідання: Скажи людині «Здрастуйте»
- Переказ твору за інтелектуальною картою (Н.Гавриш)
- Обговорення та вивчення етичного поняття «Ввічливість».
Скринька ввічливих слів.
- Створення рецепту пирога «Ввічливості»
Читання оповідання Василя Сухомлинського
«Як Сергійко навчився жаліти»
(духовно – інтелектуальна лабораторія «Зернинки» , група «Дельфінчики», керівник С.ВМукан)
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати літературний твір, зокрема на морально-етичну тематику, вдосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку, давати оцінку герою. Закріплювати в словнику назви основних почуттів, емоцій, розповідати про ситуації, пов’язані з ними.
Розвивати загальнолюдські моральні якості: милосердя, співчуття, чуйність. Виховувати доброзичливість ставлення до інших людей, що мають фізичні вади.
Матеріал: портрет В. Сухомлинського, збірка «Джерела доброти», картинки з зображенням різних емоційних станів, картинки з зображенням різних предметів.