Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Реєстрація на сайті

Пошта

Погода

ПОГОДЖУЮ                                                   ЗАТВЕРДЖУЮ:

Начальник                                                      Директор ДНЗ ясел-садка № 4                                                                            

Первомайського міжрайонного                  «»Дельфін»»

управління                                                   Ольга Гаврилюк    

Головного управління                                   ____________________

Держпродспоживслужби в                            «_______»______________2019

Миколаївській області

Олександр ГЛУХИЙ                             

________________________

«______»_____________2019р.                

                    

Паспорт

харчоблоку освітнього закладу

Дошкільного навчального закладу ясел-садка № 4 «Дельфін»

                                          

2019 р.

          

Паспорт харчоблоку освітнього закладу

1.1. Адреса, телефон: 55210, Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Корабельна 8а. Тел. (05161) 31239

1.2. Прізвище директора закладу: Гаврилюк Ольга Анатоліївна

1.3. Прізвище медичного працівника: Зубова Олена Василівна

1.4. Тип закладу: Заклад дошкільної освіти

1.5. Проектна потужність (вмістимість) закладу/фактична 220/117

  1. Організація харчування учнів, графік та умови харчування. Наявність договору на обслуговування їдальні, укомплектованість кадрами.

У закладі організовано 3-ти разове харчування дітей, яке здійснюється відповідно до норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних начальних закладах (затвердженої наказом Міністрества освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227; зі змінами) та відповідає добовій потребі дитячого населення у вітамінах, білках, жирах, вуглеводах та енергії відповідно до додатків до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 18 листопада 1999 року № 272 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах та енергії».      Утримання та оснащення приміщень харчоблоку, транспортування, приймання та зберігання харчових продуктів, обробка сировини, виробництво та реалізація продукції, а також умови праці та особиста гігієна персоналу харчоблоку відповідають вимогамІнструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, від 17 квітня 2006 року № 298/227 таПорядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства освіти і науки України 01 червня 2005 року № 242/329.

Харчування дітей організується на основі примірного двотижневого меню на зимово-весняний та літньо-осінній періоди окремо. На всі страви наявні технологічні карти із зазначенням температурних режимів обробки страв.

Харчоблок укомплектований кваліфікованими кадрами згідно з штатним розписом закладу.

Графік харчування:

Рання група

І молодша група

ІІ молодша група

Середня група

Старша група

Сніданок

8.15

8.20

8.2510ааша А Б

8.30

8.35

Обід

11.45

12.00

12.15

12.25

12.35

Полуденок

15.10

15.20

15.25

15.30

15.35

  1. 1.Кількість посадкових місць, площа на посадкове місце__117 місць, 1 м2.
  2. 2.Кількість дітей у закладі:117
  3. 3.Харчоблок власний, організатором харчування є управління освіти міської ради

Реєстраційний номер оператора ринку харчових продуктів r – UA – 14 – 18 – 219 (наказ від 04.08.2016 р № 245 – о)

  1. Спосіб організації харчування  
   

ТАК/НІ

Примітка

3.1.

Харчоблок (власне виробництво на сировині)

так

 

3.2.

Привозне харчування, напівфабрикати

ні

 

3.3.

Буфет-роздаткова

так

 

3.4.

Буфет

ні

 

3.5.

Приміщення для прийому їжі

так

 

3.6.

Відсутнє все вищенаведене

ні

 
  1. 7.Впровадження процедур заснованих на принципах НАССР________ні___________________________
  2. Забезпечення виробництва на харчоблоці
  3. 1.Тип приміщення харчоблоку: типове.
  4. 2.Відповідність приміщення:

Харчоблок:

  • Стеля – бетонні блоки, пофарбована вапном
  • Стіни - панелі, облицьовані глазурованою плиткою на висоту 1,8 м, стіни штукатурені і пофарбовані вапном
  • Вікна - металопластикові
  • Двері – металопластикові
  • Підлога - кахляна
  • Контактні поверхні - металеві (харчова нержавіюча сталь)

Комора:

  • Стеля – бетонні блоки, пофарбована вапном
  • Стіни - штукатурені і пофарбовані вапном
  • Вікна - металопластикові
  • Двері – деревяні
  • Підлога - кахляна

 

  1. 3.Забезпечення питною водою, яка відповідає гігієнічним вимогам, забезпечення гарячою та холодною протічною водою: Заклад забезпечений водою від центральної мережі водопостачання міста, договір № 18 від 16.01.2019 р. з КП «Первомайськводоканал» Первомайської міської ради. Згідно з дослідженням ДУ «Миколаївський ОЛЦ МОЗ України» Первомайським МРВЛД (договір № 180 від 01.08.2019 року) вода, якою забезпечений заклад відповідає ДСанПін 2.2.4-171-10 по мікробіологічним показникам. Гаряче водопостачання від електробойлера на 50 м3
  2. 4.Стан водопровідної   мережі: задовільний, проведено внутрішню мережу водопостачання, проточна вода підведена до заготівельного цеху та мийного відділення харчоблоку.    
  3. 5.Стан каналізаційної мережі : задовільний, проведено внутрішню мережу каналізації. Скид стоків у централізовані каналізаційні канали. Заключено договір на вивезення рідких нечистот № 14 від 04.01.2019 р з КП «Первомайськводоканал» Первомайської міської ради.
  4. 6.Стан вентиляційної мережі : задовільний, система вентиляції загальнообмінна природна через вентиляційні канали, кватирки та місцева витягувальна з механічним збудженням, зонт якої встановлено над електричною плитою.    
  5. 7.Відповідність освітлювального обладнання: Усі приміщення харчоблоку достатньо забезпечені природним та штучним освітленням. Штучне освітлення забезпечується за допомогою ламп розжарювання. Всі лампи мають захисні плафони, , що відповідає вимогам Санітарного регламенту, затвердженого наказом Міністерства охорони
    здоров’я України від
    № 234 . Заключений договір про постачання електричної енергії з ПАТ «Миколаївобленерго» № 86/56/13 від 04.01.2019 року.
  6. 8.Наявність необхідних виробничих та допоміжних, складських приміщень, овочесховища (перелічити) та їх стан: мийне відділення, варочний цех, овочевий цех , 2 комори сухих продуктів, овочевий підвал знаходяться у належному стані  
  7. 9.Достатня кількість та відповідність:
  • кухонного та столового посуду:кухонний посуд в достатній кількості, в наявності 3 комплекти столового посуду. Весь посуд відповідає вимогам Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних начальних закладах (затвердженої наказом Міністрества освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227; зі змінами)
  • промаркованого розробочного інвентаря: робочий інвентар промаркований та в достатній кількості, відповідає вимогам
  • прибирального інвентаря та місць його зберігання: наявний прибиральний інвентар в достатній кількості, відповідає вимогам, зберігається у спеціально відведеному місці
  1. 10.Перелік дезінфікуючих та миючих засобів : клінідез (1100 таблеток), антисептик для рук, миючий засіб «Вухастий нянь», сода, мило господарське

4.11.Достатня кількість, відповідність та перелік технологічного і холодильного обладнання, його стан: електроплита (1), холодильник (4), морозильна камера (1), бойлер (80 л), мясорубка (1), пекарська шафа з терморегулятором (1), ; обладнання знаходитьсяу задовільному стані

4.12. Забезпечення технологічного процесу приготування страв згідно з картотекою та дотримання поточності виробництва: технологічний процес приготування страв виконується згідно з картотеками, поточність дотримується. На всі страви наявні технологічні карти із зазначенням температурних режимів обробки страв.    

До приміщення харчоблоку веде окремий вхід, також наявний окремий вихід до роздавальної . Дотримуються правила товарного сусідства та поточності виробництва.

  1. 4.13.Дотримання вимог до гігієни персоналу, який працює в зоні поводження з харчовими продуктами :

-                 відповідність кваліфікаційним вимогам : наявні документи про освіту

-                 систематичне проведення навчання персоналу: систематично проходять санмінімум

-                 повнота та вчасність проходження медичних оглядів: відповідно до вимог наказу МОЗ № 280 від 23.07.2002 р

-                 наявність протипоказань: відсутні

-                 забезпечення спецодягом і спецвзуттям, засобами гігієни: Персонал харчоблоку забезпечений спецодягом та засобами гігієни у повному обсязі

-                 наявність інструктивних матеріалів (посадові інструкції, пам’ятки, правила, методичні рекомендації тощо): наявні у куточку споживача посадові інструкції, пам’ятки, правила, методичні рекомендації

  1. 14.Наявність переліку постачальників: ТОВ «Мясницький двір», ФОП «Ткач І.С.»
  2. 15.Наявність супровідних документів на харчові продукти та сировину: наявні документи, які засвідчують якість та безпеку продуктів, сировини та накладні
  3. 16.Забезпечення дотримання вимог до транспортних засобів та умов транспортування: забезпечено транспорт постачальника, який відповідає санітарним вимогам
  4. 17.Ведення документації харчоблоку: документація з організації харчування ведеться відповідно до наказу ДНЗ ясел – садка № 4 «Калинонька» від 27. 12. 2018 № 62 «Про затвердження номенклатури справ ДНЗ ясел – садка №16 «Дельфін» » та призначення відповідальних за ведення і облік документації у 2019 році»»

Документація з організації харчування дітей

06 - 01

Журнал закладки продуктів харчування.

06 - 02

Журнал бракеражу готової продукції.

06 - 03

Журнал бракеражу сирої продукції.

06 - 04

Сертифікати   якості продуктів.

06 - 05

Журнал здоров’я   працівників харчоблоку

06 - 06

Журнал обліку дітей з дієтичного харчування

06 - 07

Журнал обліку виконання норм харчування

06 - 08

Журнал обліку відходів продуктів харчування

  1. 18.Відповідність поводження з відходами: наявний журнал відходів та   промарковані бачки з кришками для відходів
  2. 19.Організація «питного режиму» в закладі: Питний режим в закладі забезпечується кип'яченою водою з харчоблоку відповідно до р.5, п.5 Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, наказ МОЗ від 24.03.2016 № 234
  3. 20.Наявність програм лабораторного контролю, оцінка результатів лабораторних досліджень, належне зберігання «добових проб»: Наявні лабораторні дослідження води, що відповідають ДСанПіН 2.2.4-171-10. Добові проби зберігаються у окремому холодильнику протягом 24 годин після видачі страв при температурі від +2 до +6°С з маркуванням назви страви та часу реалізації.
  4. 21.Задокументовані процедури прибирання, миття і дезінфекції, заходи з запобігання проникнення шкідників (дезінсекція, дератизація): наявні графіки прибирання, інструкції щодо поводження із дезінфекційними заходами. Адміністарцію закладу укладено договір із ТОВ «Медична дезинфекція» на дезінсекційні та дератизаційні заходи № 52 від 12.02.2019 року.
  5. 22.Належне зберігання та облік токсичних речовин, в т.ч. деззасобів: деззасоби зберігаються у спеціальній шафі, у недоступному для дітей місці

4.23.Наявність аптечки першої невідкладної допомоги: наявна

5. Виявлені невідповідності: відсутність протірочної машини, обновити посуд.

6. Пропозиції по покращенню роботи харчоблоку: встановити протірочну машину, обновити посуд.

7. Виконання заходів по усуненню невідповідностей. Протягом 2020 – 2021 року встановити протірочну машину, обновити посуд.