Меню сайта

Погода

                                         МІНІ-ТЕСТ

«Чи готові Ви до управління закладом освіти, що працює в режимі розвитку?»

Шановні колеги! Давайте відповіді «так» або «ні» на запитання міні-тесту.

1. Чи зберігаєте Ви спокій, якщо доводиться виступати у великій

аудиторії?

2. Чи можете ви стверджувати, що Ваш заклад дає якісну дошкільну освіту?

3. Чи спокійно Ви сприймаєте чиєсь недружнє ставлення?

Докладніше...

«Поради Тоні Бьюзена з техніки створення ментальних карт»

  1. Важливо розміщувати слова на гілках, а не в ромбах і паралелепіпедах тощо. Важливо і те, що гілки повинні бути живими, гнучкими, загалом, органічними. Малювання ментальної карти в стилі традиційної схеми повністю заперечує ідеї майндмеппінгу. Це сильно ускладнює рух погляду по гілках і вносить багато зайвих однакових, а отже монотонних, об'єктів.
  2. Писати на кожній лінії тільки одне ключове слово. Кожне слово містить тисячі можливих асоціацій, тому склеювання слів зменшує свободу мислення. Роздільне написання слів може привести до нових ідей.
  3. Довжина лінії повинна дорівнювати довжині слова. Це простіше і економніше.
  4. Пишіть друкованими літерами, якомога ясно і чітко.
  5. Варіювати розмір літер і товщину ліній залежно від ступеня важливості ключового слова.
  6. Обов'язково використовуйте різні кольори для основних гілок. Це допомагає цілісному і структурованому сприйняттю.
  7. Часто використовувати малюнки і символи (для центральної теми малюнок обов'язковий). Іноді ментальна карта взагалі може цілком складатися з малюнків.
  8. Прагнути такої організації простору, щоб не залишалося порожнього місця а гілки не розміщувалися дуже щільно. Для невеликої ментальної карти використовуйте аркуш паперу формату А4, для великої теми – А3.
  9. Гілки, що розрослися, можна укладати в контури, щоб вони не змішувалися з сусідніми гілками.

Докладніше...

 Інструктивно-методичні рекомендації:


«Про особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році»


   Заклад має задовольняти потреби громадян відповідної території в здобутті дошкільної освіти; забезпечувати відповідність рівня дошкільної освіти вимогам Базового компонента дошкільної освіти; створювати безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечувати їх дотримання.

Докладніше...