Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Календар

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

                   Інтелектуальна гра:  «Що, де, коли?»

(інтегрована діяльність дітей середньої групи з формування логіко – математичної компетентності)

Вихователь: Мукан С.В.

Мета: дати дітям уявлення про гру «Що, де, коли?» та познайомити з правилами гри;

закріпити вміння дітей:

-       давати як найшвидше правильну відповідь на запитання; ( «Хитрі запитання»)

-       визначити рівень знань вихованців про числа в межах 4; (завдання №2)

-       перевірити вміння дітей складати модель пори року та частини доби з конструктора «Лего»; (завдання №3)

-   відгадувати загадки ;

-   орієнтуватись у просторі; (завдання №2)

-   висловлювати та обгрунтовувати свою думку.

Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, кмітливість, пам'ять, увагу, окомір, креативність.

Виховувати вміння слухати товариша, не перебивати його, відповідати за викликом, організованість.

Матеріал: ігрове поле, конверти з завданнями, червона картка, ІКТ, емблеми, скрипічний ключ ,дзвіночок, чорний ящик, мікрофон, посвідчення «Знавець».

Попередня робота: виготовлення запрошень на гру, перегляд мультфільму «Уроки тітоньки Сови», ігри – вправи з конструктором «Лего», відгадування загадок.

Організаційний момент

Вітання до гостей «Доброго ранку».

І. Підготовча частина Вправа «Дзвіночок» (концентрація уваги)

ІІ. Вступна частина

Діти, заняття в нас сьогодні незвичайне. Я всіх вас запрошую пограти в інтелектуальну гру «Що, де, коли?»

Мотивація: Завдяки виконаним завданням ви покажете свої знання з математики.

Перед вами ігрове поле, яке розділено на сектори, в кожному секторі конверти з завданнями.

Перш ніж розпочати гру пригадаємо наші правила :

  1. Правило піднятої руки.
  2. Не викрикувати.
  3. Вислуховувати відповідь товаришів до кінця.

Червона картка піднімається, якщо порушуються правила гри.

Давайте налаштуємося на перемогу. Вправа «Знавці математики» (закрийте очі і уявіть себе знавцями математики, промовивши всі разом:

Ми будемо думати і міркувати, щоб правильно відповідати.

Будемо розумні та кмітливі і перемогу отримаємо сміливо - перемога за нами! Відкрийте очі , підніміть руки вгору і промовте «Ух!» (створення «ситуації успіху»)

Розділимось на 2 команди: команда «Допитливі» та команда «Кмітливі»

Прошу команди зайняти свої місця (звучить музика)

Гравці займають свої місця.

ІІІ. Основна частина.

Увага на екран. З давніх давен Сову вважали символом мудрості, знань і наполегливості. Сова разом зі своїми лісовими мешканцями підготувала для вас цікаві завдання і щиро бажає вам отримати перемогу.

Гра починається. Перший раунд. Випав сектор № 4 Завдання від від тваринки, яку в казках вважають хитрою? (Лисицю) «Хитрі запитання» від Лисички»Увага. Слухайте уважно.

    Я читаю запитання, а ви якнайшвидше дайте на нього правильну відповідь.

Гра «Мікрофон»

Питання для дітей .

  1. Скільки хвостів у павича? (один)
  2. Скільки ніг у берези? (ні однієї)
  3. Що у бабусі на носі? (окуляри)
  4. Яке дерево приносять у будинок? (ялинку)
  5. Що шарудить під ногами в осінньому лісі? (листя)
  6. Що розсипав Дід-Мороз? (сніг)

7. Холодний дідусь? (Дід-Мороз)

8. Лісова бабуся? (Баба-Яга)

9.. Дірка у дереві? (дупло)

10. Скільки кутів у квадрата?

11. Яблуко кругле або трикутне?

12. Що більше: п'ять або вісім?

13. Скільки вогників у світлофора?

14.У якої тварини є голки? (У їжака)

15. Хто всю зиму спить ? (Ведмідь)

16. Яка тварина змінює свою шубку? (Заєць)

17. Кого у зоопарку більше звірів чи мавпочок? (звірів)

Молодці, обидві команди відповіли на «хитрі запитання»

 

Випав сектор № 2 Завдання від Зайчика.

Будь якому завданню передує невелика розминка.

Розминка: розтопи крижинку на долоні;

                   здуй осінній листочок.

Розминка закінчилася і ми розпочинаємо виконувати завдання.

,,Орієнтування в просторі..”

    Викладіть на середині листочка зайчика

    У нижньому лівому куті – яблуко зеленого кольору

    У нижньому правому куті – грушу

    У правому верхньому куті – яблуко червоного кольору

    У лівому верхньому морквинку

-        Порахуйте скільки всього фруктів ви виклали (3)

-        Скільки яблук ви виклали? (2)

-        Скільки овочів? (1)

-        Скільки всього овочів та фруктів? (4)

Підсумок: обидві команди виконали завдання.

Випав сектор №5

Скрипічний ключ (фізхвилинка)

Випав сектор № 1

Завдання від Ведмедика «Знайди малюнки, подібні до фігур у рамках і з єднай їх .»

 

Випав сектор №3

З нами вступає в гру Їжачок, який пропонує нам конструктор поскладати та попрацювати.

Завдання для команди «Кмітливих» Викласти пори року у правильній послідовності.

Завдання для команди «Допитливих» Викласти частини доби у правильній послідовності.

(діти складають та пояснюють)

Висновок: обидві команди справились зі своїм завданням.

Продовжуємо нашу гру:

Випав сектор № 6 Чорний ящик, який для вас підготувала Сова.

Коли відгадаєте, що в ньому знаходиться – отримаєте гарні призи.

У чорному ящику знаходиться плід, який з давніх-давен славився своїми лікувальними властивостями. Навіть один запах відганяв від людини хвороби. Це перші ліки при застуді і грипі. А ще про нього говорять: Перш ніж ми його з’їмо, наплакатися встигнемо.

Увага питання: Який плід знаходиться в чорному ящику ?

(діти дають відповіді – припущення)

Увага відповідь: Цей плід називається цибуля.

 

  1. 4.Підсумок.(оцінно – контрольна діяльність)

Закінчується наша гра

День такий цей славний.

Ось радіє дітвора – приз бо має гарний.

Бо навчання не пройшло для «Веселки» марно

Добра тітонька Сова їх навчила гарно.

Діти в нашій грі перемогла – дружба!

Ви всі відповідали, думали, були розумні та кмітливі прийміть ці посвідчення «Знавець» гри.

(дітям вручається посвідчення «Знавець»)

А зараз прикріпіть квіточку на той сектор ігрового поля, який був для вас цікавим.