Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Календар

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

file.n23368

УНІВЕРСАЛЬНА ФОРМА РОБОТИ З ПЕДАГОГАМИ

З ПРОБЛЕМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ

 

МЕТА: Підвищити теоретичний рівень знань педагогів з питань впровадження елементів методологічних інновацій в навчально   –  виховний процес. Сприяти активному пошуку форм і методів у використанні інновацій в практичній діяльності молодих педагогів. Розвивати творчий потенціал педагогічних працівників.

 

 

ОБЛАДНАННЯ: аркуш паперу (А3), фломастери, аркуші паперу по кількості учасників, методичні рекомендації (роздатковий матеріал), молоточок для аукціону, заохочувальний приз.

ПЛАН ЗУСТРІЧІ:

АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ. Застосовується на етапі актуалізації. Технологія: основне поняття – в кружечку в центрі. Наприклад, інновація. За допомогою методу «мозкового штурму» записати всі слова, що приходять в голову, встановити зв’язки  між словами («гілки куща»), вказати аспекти проблеми, де потрібна додаткова інформація, ставити знаки питання над тими словами, у яких не впевнені. 

ПОДВІЙНЕ КІЛЬЦЕ СОКРАТА. Застосовується  для обміну думками, пропозиціями. Педагоги поділяються на дві групи – зовнішнє коло для досвідчених педагогів та внутрішнє коло для молодих педагогів, які рухаються в протилежному напрямку. Педагоги обмінюються здобутками, досвідчені педагоги дають поради або відповіді на запитання

ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ. Здійснення інтегрованого підходу до планування попередньої роботи до занять з певного розділу програми з використання новітніх технологій.

АУКЦІОН ІДЕЙ. Це варіант мозкового штурму. Потрібно вказати якомога більше ідей по темі. Наприклад, які нетрадиційні техніки малювання можна використати для зображення картини «Весняний переспів» (сюжетне малювання, старша група)

КОНСУЛЬТПУНКТ. Методичні рекомендації  для педагогів щодо впровадження  інновацій.

ГАЛЕРЕЯ ВИВЧЕНОГО ТА ПОБАЧЕНОГО. Такий прийом є ефективним способом оцінити набуті знання педагогів. Завдання: на аркуші паперу намалювати або написати «ТЕ, ЩО МИ БЕРЕМ З СОБОЮ». Аркуші  розмістити на стінах. Проаналізувати написане.