Пошук інформації на сайті

Меню сайта

Календар

Лютий 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1

Реєстрація на сайті

Пошта

Погода

Основні завдання Базового компоненту дошкільної освіти.

Розвинути у дошкільника:

- базові якості (самостійність, людяність, самолюбність, спостережливість,

відповідальність, розсудливість, справедливість, самовладання, креативність);

- різні форми активності (фізичну, емоційно-ціннісну, соціально-моральну,пізнавальну, мовленнєву, художню, креативну);

- оптимальні для віку моделі основних видів діяльності (сюжетно-рольової гри,предметно-практичної діяльності, спілкування, навчальної діяльності)

Найактуальніші напрямки в системі дошкільної освіти:

  • національно-патріотичне виховання;
  • наступність в роботі ДНЗ та школи в контексті реалізації Концепції Нової української школи;
  • сталий розвиток;
  • безпека життєдіяльності дітей, в т.ч. інформаційна;
  • створення безпечного, комфортного середовища у ДНЗ;
  • інклюзія;
  • економічна освіта;
  • впровадження здоров’язбережувальних технологій (технологія “Навчання в русі”);
  • духовно-моральне виховання.

У своїй роботі треба використовувати принципи української етнопедагогіки:

  • Вчи не страшкою, а ласкою (гуманне ставлення до дитини)
  • Не бурчи, а навчи (педагогічна компетентність)
  • Путню річ і дурень зрозуміє (доступність)
  • Із самого початку думай, який буде кінець (послідовність та наступність)
  • Не все одразу, а потроху та помалу, то буде користі чимало (послідовність та наступність)
  • Хто собою керувати не вміє, той і іншого на розум не наставить (вимогливість до вчителя та вихователя)
  • Учи народ, учись у народу (народність)
  • Гни дерево, поки молоде, вчи дитя, поки мале (природо відповідність)
  • Вчений, а кобили не запряже (зв’язок навчання з практикою)
  • Ніщо не дійде до голови, як не побуває в серці (емоційність)
  • Краще раз побачити, ніж тричі почути (наочність).
  • Краще приклад, ніж наука (наочність)