Пошук інформації на сайті

Меню сайта

vzaemodВзаємодія педагога та батьків, які виховують дітей з особливими потребами. Створення інклюзивних групп в закладах дошкільної освіти.

І Блок: «Психологічні стадії відчуттів»

Коли  народжується така дитина  - в батьків відбувається деформація емоційної чуттєвої сфери.

 

 

Він включає 5 стадій:

  1. Шок (Чому сааме я?)

Ця стадія дуже імпульсивна та гостра: родина закрита від суспільства.

  1. Розуміння (проблем з якими вони приходять до нас)

На цій стадії батьки, здебільшого, залишають родину і мати залишається сама.

  1. Захистна відмова (тримати дитину подалі від людей)

На цій стадії може втратитись когнітивний період – опанування чогось доступного.

  1. Прийняття діагнозу
  2.  Конструктивних дій

ІІ. Блок: «Психотипи матерів»

  1. Психотип: психосоматичний (годуємо, доглядаємо, турбуємось)

Відхилення: гіперопіка.

  1. Психотип: неврологічний (мати провокує конфлікти, оскільки не справляється зі своєю виховною функцією то намагається перекласти відповідальність на іншого)

Примітка: вона не завжди така лагідна з дитиною вдома, як на людях. Така мати не може дати справжню любов дитині

( тому що - вона її звинувачує)

  1. Психотип: авторитарний (диспотичний)

На нього впливає рівень освідченості і культури батьків.

Батьки вдома не займаються з дитиною, а лише застосовують амбіції для звинувачення фахівців.

Примітка: авторитарна мама – це самий надійний партнер, яка вкладає в дитину всі свої ресурси для її розвитку!

          ІІІ Блок: «Психологічні принципи виховання»

               Психологічні принципи: підхід і розуміння.

               Емоційна прихильність  це головний компонент – «горішок» любові.

              Коли ж закінчується емоційна прихильність виникає роздратування.

                    Дітям з особливими потребами створюють індивідуальну программу розвитку, де в примітках потрібно зазначити, що не влаштовує батьків в цій програмі.

      Натупний блок: «Сприймати дитину якою вона є»

Тобто: гратись та спілкуватись з нею на майданчику, в дитячому садочку.

В садочку діти з особливими потребами  потребують облаштованих 4 зони:

  1. Лікувальна фізкультура.
  2. Навчальна діяльність.
  3. Індивідуальна робота.
  4.  Ігрова діяльність.