Пошук інформації на сайті

Меню сайта

novunu.jpg

«ЖОВТА» ПРОГУЛЯНКА

Мета: вчити дітей порівнювати предмети за кольором, класифікувати

їх; привчати їх разом виконувати завдання.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям назвати все навколо, що має сьогодні

жовте забарвлення: дерева, одяг, транспорт та ін.

ЗНАЙДИ СОБІ ПАРУ

Мета: вчити дітей порівнювати предмети за формою, розміром, кольором, призначенням; привчати їх разом виконувати завдання.

Матеріал: знайомі дітям тематичні добірки зображень різних

предметів, які можна об’єднати в пари (наприклад, яблука різного

кольору, великі та маленькі; кошики різного розміру, листочки,

дерева, тварини тощо). За тим же принципом можна підібрати

іграшки: ляльки і одяг, будиночки, машини та ін.

Хід гри

Дайте дітям можливість уважно розглянути картинки, а потім

запитайте в них, що спільного між зображеними на них предметами

і чим вони відрізняються.

Далі на прохання різних тваринок діти вибирають потрібний їм

предмет (наприклад, морквинку для зайчика), а потім шукають пару

(наприклад, такої ж довжини огірок або такого ж кольору апельсин).

Потім пояснюють, за якою ознакою підібрана пара. Наступне завдання

— підібрати пару за певною ознакою. Діти, які сидять за одним

столом, контролюють одне одного, радяться з іграшками.

ЗНАЙДИ СОБІ ПАРУ

Мета: вчити дітей порівнювати предмети за формою, розміром, кольором, призначенням; привчати їх разом виконувати завдання.

Матеріал: знайомі дітям тематичні добірки зображень різних

предметів, які можна об’єднати в пари (наприклад, яблука різного

кольору, великі та маленькі; кошики різного розміру, листочки,

дерева, тварини тощо). За тим же принципом можна підібрати

іграшки: ляльки і одяг, будиночки, машини та ін.

Хід гри

Дайте дітям можливість уважно розглянути картинки, а потім

запитайте в них, що спільного між зображеними на них предметами

і чим вони відрізняються.

Далі на прохання різних тваринок діти вибирають потрібний їм

предмет (наприклад, морквинку для зайчика), а потім шукають пару

(наприклад, такої ж довжини огірок або такого ж кольору апельсин).

Потім пояснюють, за якою ознакою підібрана пара. Наступне завдання

— підібрати пару за певною ознакою. Діти, які сидять за одним

столом, контролюють одне одного, радяться з іграшками.

Варіант гри. Діти, які сидять за одним столом, ділять усі картинки

між собою і складають з них пари. Якщо предмети не можна

об’єднати за жодною ознакою, запропонуйте дітям обмінятися ними

з товаришами, щоб підібрати пару самому і допомогти іншим.