«ЖОВТА» ПРОГУЛЯНКА
Мета: вчити дітей порівнювати предмети за кольором, класифікувати
їх; привчати їх разом виконувати завдання.
Хід гри
Вихователь пропонує дітям назвати все навколо, що має сьогодні
жовте забарвлення: дерева, одяг, транспорт та ін.
ЗНАЙДИ СОБІ ПАРУ
Мета: вчити дітей порівнювати предмети за формою, розміром, кольором, призначенням; привчати їх разом виконувати завдання.
Матеріал: знайомі дітям тематичні добірки зображень різних
предметів, які можна об’єднати в пари (наприклад, яблука різного
кольору, великі та маленькі; кошики різного розміру, листочки,
дерева, тварини тощо). За тим же принципом можна підібрати
іграшки: ляльки і одяг, будиночки, машини та ін.
Хід гри
Дайте дітям можливість уважно розглянути картинки, а потім
запитайте в них, що спільного між зображеними на них предметами
і чим вони відрізняються.
Далі на прохання різних тваринок діти вибирають потрібний їм
предмет (наприклад, морквинку для зайчика), а потім шукають пару
(наприклад, такої ж довжини огірок або такого ж кольору апельсин).
Потім пояснюють, за якою ознакою підібрана пара. Наступне завдання
— підібрати пару за певною ознакою. Діти, які сидять за одним
столом, контролюють одне одного, радяться з іграшками.
ЗНАЙДИ СОБІ ПАРУ
Мета: вчити дітей порівнювати предмети за формою, розміром, кольором, призначенням; привчати їх разом виконувати завдання.
Матеріал: знайомі дітям тематичні добірки зображень різних
предметів, які можна об’єднати в пари (наприклад, яблука різного
кольору, великі та маленькі; кошики різного розміру, листочки,
дерева, тварини тощо). За тим же принципом можна підібрати
іграшки: ляльки і одяг, будиночки, машини та ін.
Хід гри
Дайте дітям можливість уважно розглянути картинки, а потім
запитайте в них, що спільного між зображеними на них предметами
і чим вони відрізняються.
Далі на прохання різних тваринок діти вибирають потрібний їм
предмет (наприклад, морквинку для зайчика), а потім шукають пару
(наприклад, такої ж довжини огірок або такого ж кольору апельсин).
Потім пояснюють, за якою ознакою підібрана пара. Наступне завдання
— підібрати пару за певною ознакою. Діти, які сидять за одним
столом, контролюють одне одного, радяться з іграшками.
Варіант гри. Діти, які сидять за одним столом, ділять усі картинки
між собою і складають з них пари. Якщо предмети не можна
об’єднати за жодною ознакою, запропонуйте дітям обмінятися ними
з товаришами, щоб підібрати пару самому і допомогти іншим.