В старшій групі відбулася акція "Допоможемо зимуючим птахам". Зусиллями наших батьків, було виготовлено 5 годівничок. Ми дуже вам вдячні за співпрацю. Робіть добрі справи та залучайте до них діточок.
Сьогодні дітки групи ясі "Дельфінчик" побували у чарівній ігровій кімнаті у кабінеті психолога.Де мали змогу зустрітися з ялинкою, яка радо їх зустріла, чарівним піском,в якому діти зустріли казкових героїв, з якими вони змогли погратися. Дуже сподобався їм басейн з різнокольоровими м'ячами, дітки уявляли себе нібито на морі та ніжилися на сонечко.Чудово провели час!
Батьки І молодшої групи прийняли активну участь у створенні куточка пожежної безпеки, проявили творчу майстерність у виготовлені стенду та папки-пересувки. Велика подяка родині Іванченко та Жуматій
05 грудня відбулися батьківські збори в старшій групі "Морячок". Тема яких "Готовність дитини до школи". На зборах з доповіддю виступила Ольга Павлівна (практичний психолог) про психологічну готовність дітей дошкільного віку та провела практичні вправи з батьками.
Батьки були ознайомлені з програмою старшої групи за освітніми лініями (вихователь Шалигіна Ю. О.)
Вихователь Кисилевська О. В. виступила з доповіддю про впровадження мнемотехніки. На завершення, батьки мали змогу переглянути відео з колективного перегляду заняття на тему: " Подорож країною математики" з впровадження мнемотехніки.
5 грудня старша група “Морячок” запросила педагогів у “Подорож країною математики”. В якій діти знайомили Лунтика з незвичайними цифро-образами за мнемотехнікою Генадія Чепурного. Діти розповідали склад числа та розв’язували приклади за таблицею.
Це відкритий перегляд до педагогічної ради «Формування логіко – математичної компетентності дітей дошкільного віку засобами новітніх технологій»
28 ЛИСТОПАДА ПЕДАГОГИ ЗАКЛАДУ БУЛИ ПРИСУТНІ НА ВІДКРИТОМУ ПЕРЕГЛЯДІ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ «Формування логіко – математичної компетентності дітей дошкільного віку засобами новітніх технологій»
Діти середньої групи «Веселка» запросили педагогів на інтелектуальну гру: «Що, де, коли?». Дві команди: «Допитливих» та «Кмітливих» гравців виконували завдання від мешканців лісової школи та отримали від тітоньки Сови «Посвідчення знавців» . Інтегрована діяльністі дітей на занятті була спрямована на формування логіко – математичної компетентності дошкільників.